فرامرز اسدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : علاوه بر ثبت نام اینترنتی در سامانه اسکان وزارت آموزش و پرورش به نشانی eskan.medu.ir ، علاقه مندان می توانند به صورت حضوری هم از اسکان در مدارس استان بهره مند شوند .
وی گفت که ٣٣ پایگاه ثبت نام از مسافران نوروزی برای اسکان در مدارس مازندران از ٢٨ اسفند فعال می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه خواهند کرد.
مسئول ستاد اسکان فرهنگیان در مازندران با اعلام این که تعرفه اقامت در مدارس مازندران برای فرهنگیان تغییر نکرده است ، افزود : در تعطیلات نوروز 97 تعرفه اقامت نیروهای کشوری و لشکری ١٠ درصد افزایش می یابد .
وی هزینه یک شب اقامت در کلاس های ویژه را برای فرهنگیان 28 هزار تومان اعلام کرد و گفت که تعرفه اقامت برای سایر مسافران هم 55 هزار تومان تعیین شده است .
اسدپور همچنین کرایه یک شب اقامت در مدارس گروه ' الف ' را برای فرهنگیان 24 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود که تعرفه اقامت در این کلاس ها برای کارکنان دولت 46 هزار تومان و مشاغل آزاد ٧٢ هزار تومان است .
وی اضافه کرد : همچنین هزینه یک شب اقامت در کلاس های گروه ' ب ' برای فرهنگیان 18 هزار تومان ، کارکنان دولت 38 و مشاغل آزاد 56 هزار تومان است.
نوروز سال 96 حدود ١٢٧ هزار نفر در قالب 35 هزار خانوار مهمان آموزش و پرورش مازندران بودند که از این میزان ١٠٣ هزار نفر از خانواده فرهنگی و بقیه از سایر اقشار بودند.
مازندران از ابتدای امسال تا کنون بر اساس آمار میراث فرهنگی استان میزبان بیش از 55 میلیون نفر شب مسافر بود .
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.