به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرکز بهداشت و درمان در زمینی به مساحت 440 متر مربع و مرکز اورژانس 115 به مساحت 250 متر مربع 2 طرح بهره برداری شده در دانشگاه مازندران بوده است.
رئیس دانشگاه مازندران در آئین افتتاح این 2 طرح در بابلسر بیان کرد: عدم استقرار اورژانس و مرکز بهداشت و درمان 2 مشکل پیش روی دانشگاه مازندران با وجود بیش از 14 هزار دانشجو، عضو هیات علمی و کارکنان بوده است که خوشبختانه برای خدمات دهی به قشر دانشگاهی این دانشگاه آغاز بکار کرده است.
دکتر سید خلاق میرنیاء افزود: در 10 سال گذشته متاسفانه یکی از آسیب هایی که دانشگاه مازندران را تهدید می کرد جابجایی زودهنگام مدیران دانشگاه بوده است که این دانشگاه در این مدت، پنج مدیر به خود دیده که این جابجایی زودهنگام به نفع دانشگاه نیست.
وی اظهارداشت: نباید با نگاه سیاسی تغییر مدیریت در دانشگاه صورت گیرد چرا که عدم پایداری مدیریت در دانشگاه ها یک آسیب جدی است که در روند ارتقاء دانشگاه می تواند آسیب وارد کند.
وی ادامه داد: در 27 ماه گذشته تاکنون خوشبختانه دانشگاه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و با اصلاح امور مالی و پرداخت بدهی ها و بکارگیری مشاوران باسابقه و تفویض اختیار به معاونین اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
وی اظهارداشت: تلاش براین است که بدور از هرگونه بازی های سیاسی دانشگاه را در مسیر اصلی خود که تحصیل و ارتقاء جایگاه علمی است قرار دهیم.
رئیس دانشگاه مازندران گفت: همچنین در عرصه بین المللی اتفاقات خوبی برای دانشگاه مازندران رخ داده است که تحصیل 15 دانشجوی خارجی هم اکنون به 80 نفر از دانشگاه های عراق، سوریه و همچنین برخی از کشورهای آسیای میانه رسیده است.
دانشگاه مازندران 11 دانشکده دارد که حدود 14 هزار دانشجو در مقاطع مختلف از کاردانی تا دکترا در آن مشغول تحصیل هستند.
این دانشگاه همچنین بیش از 360 عضو هیات علمی دارد و از جمله دانشگاههای کشور است که از دانشجویان خارجی میزبانی می کند.
/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.