به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم جامعه معلولان مازندران در هفته چهاردهم و پایانی این مسابقات عصر جمعه میهمان تیم رده دومی گسترش فولاد تبریز بود که با وجود باخت 3 بر 1 به میزبان خود ، با کسب 14 پیروزی ، یک باخت و 39 امتیاز برای دومین سال متوالی قهرمانی در لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور را کسب کرد.
شاگردان ' نقی مهدوی' در تیم جامعه معلولان مازندران درحالی نخستین شکست این فصل خود را برابر میزبان تبریزی خود تجربه کردند که دربازی رفت در بابلسر 3 بر 1 تیم گسترش فولاد را شکست داده بودند.
سرمربی تیم جامعه معلولان مازندران جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : تیم ما امسال با نفراتی که در اختیار داشتیم، تیمی کامل و هماهنگ بود و کسب 13 پیروزی و یک شکست نشانگر قدرت تیمی ما بود.
نقی مهدوی افزود : تیم ما برای این مسابقات فقط به یک ست برای قهرمانی نیاز داشت و با وجود آن که به یک ست پیروزی برابر گسترش فولاد رسیدیم ، کمی از انگیزه های پیروزی و حفظ این روند از سوی بازیکنان کم شده بود و این امر طبیعی نیز است که بازیکنان پس از قطعی شدن قهرمانی کم انگیزه می شوند.
وی ادامه داد : فصل خوبی بود و اینکه توانستیم برای دومین سال متوالی قهرمان کشور شویم به خاطر این بود که حمایت ها و امکانات خوبی در اختیار داشتیم و با شرایطی که امسال داشتیم به راحتی توانستیم از عنوان قهرمانی سال گذشته نیز دفاع کنیم.
مهدوی گفت : خیلی دوست داشتیم که بازی آخر را در خانه برگزار می کردیم و جشن قهرمانی می گرفتیم ، اما قسمت نشد که کسب جام قهرمانی را در حضور خانواده های بازیکنان جشن بگیریم.
تیم جامعه معلولان مازندران در رقابت های این فصل با هدایت نقی مهدوی ، بازیکنان ملی پوشی همچون داود علیپوریان کاپیتان تیم ملی و مرتضی مهرزاد ، مجید لشکری و رمضان صالحی سه ملی پوش مازندرانی و احمد ایری و سعید ابراهیمی به همراه چند بازیکن باتجربه لیگ برتر را در اختیار داشت.
نماینده مازندران در فصل گذشته این مسابقات نیز با عنوان بهزستی مازندران قهرمانی لیگ را از آن خود کرده بود.
مسابقات امسال لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاههای کشور با حضور هشت تیم هیات قم ، پالایش نفت آبادان ، هیات اراک ، ذوب آهن اصفهان ، روان کارهای گلستان ، شهرداری ارومیه، گسترش فولاد تبریز و جامعه معلولان مازندران برگزار شد.
درپایان این مسابقات تیم جامعه معلولین مازندران با 39 امتیاز قهرمان شد و تیم گسترش فولاد تبریز وروانکارهای گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
خبرنگار : غلامی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.