به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : دشمنان با سوء استفاده از رافت اسلامی مسئولان هر باره به بهانه ای در صدد مخدوش کردن امنیت و ایجاد ناراحتی برای شهروندان بر می آیند لذا از این پس با قاطعیت هرچه بیشتر در مقابل این فتنه گری ها خواهیم ایستاد.
وی گفت : گذشت و رافت اسلامی این توهم را ایجاد کرده که نظام از دشمن واهمه دارد در حالی که با یاری مردم در مقابل هرگونه توطئه بدخواهان و آشوب طلبان ظفرمندانه می ایستیم.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اضافه کرد : دشمنان این بار به بهانه درویشان به نیروی انتظامی هجوم آورده و پاسداران امنیت کشور و مردم را به وضع فجیعی شهید کرده اند. خدشه دار کردن امنیت کشور و شهر وندان به هیچ وجه قابل توجیه نیست و باید با بر خورد با این عوامل درس عبرتی به سایر توطئه گران داد.
امام جمعه ساری گفت : مردم برای احیای ارزش های دینی و انقلابی تا پای جان ایستاده اند و هیچ عاملی اعم از گرانی، تورم، بیکاری و تبلیغات مسموم دشمنان نمی تواند بین شهروندان با ولایت فقیه رخنه ایجاد کند.
طبرسی افزود : شرکت گسترده مردم در هر کدام از رویدادها و مناسبت ها ، نمایشی از همبستگی آنان با نظام الهی است و شهروندان این نعمت بزرگ را با هیچ ثروتی معامله نخواهند کرد و دشمنان هم به یاد بیاورند که جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید است و هرگز دستخوش اقدامات سخیفانه و احمقانه بد خواهان قرار نمی گیرد.
او ادامه داد : خانواده شهدا بویژه مادران و همسران آنان از ذخایر معنوی کشور بوده و باید مورد احترام فرد فرد هموطنان بخصوص مسئولان قرار بگیرند.
امام جمعه ساری همچنین تبلیغات در باره رژیم گذشته را یکی از خدعه های دشمنان دانست و از جوانان خواست تا با مطالعه بیشتر تاریخ از جنایات نظام پهلوی بیشتر آگاهی یابند.
وی با اشاره به اینکه هتک حرمت هموطنان و در نظر نگرفتن کرامت انسانی آنان در نظام گذشته از سوی غربی ها بسیار متداول بود، گفت : فردفرد هموطنان حتی محمد رضا شاه برای هر اقدام می بایست از مستشاران آمریکایی و انگلیسی که شمارشان بالغ بر 45هزار تن بود ، اجازه می گرفت.
او ادامه داد : قطعا اخراج مستشاران بیگانه و کوتاه کردن دست غربیان از ایران و تحت اختیار گرفتن تمام امور به دست هموطنان برای آمریکا و همپیمانانش قابل تحمل نیست و می خواهد با جنگ نرم و تبلیغات دروغین ذهن جوانان را مکدر کنند.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.