به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه نوشهر افزود : از روزهای نخست انقلاب تاکنون بارها امام خمینی(ره) و رهبری در ارتباط با خطر ارتجاع و انحراف به مسئولان هشدار زیادی داده است.
وی ادامه داد : این هشدارها سبب شد تا انقلاب ارزشی ایران به چهل سالگی برسد و امروز نیز مردم باید هوشیار بوده و نظارت لازم را داشته باشند.
امام جمعه نوشهر گفت : در دوران حکومت پهلوی مسئولان در اشرافیت کامل زندگی می کردند و مناظر زیبا در جنوب و شمال کشور مختص آنها بود و جشن های پرهزینه ای از جمله جشن 2 هزار ساله را با توجه به زندگی سخت مردم برپا می کردند.
وی افزود : مسئولان فراموش نکنند که این پست ها با حمایت مردم به آنها رسیده است و آنها نیز باید در مسیر عدالت و انقلاب اسلامی گام بردارند.
مشایخ گفت: امروز اعتماد به ابرقدرتها به جای تکیه به رونق اقتصاد داخلی یک ارتجاع محسوب می شود.
وی همچنین با اشاره به حرکت اغتشاشگران در شب شهادت حضرت زهرا(س) در تهران افزود: با توجه به حمایت جریان های برانداز نظام در پوشش خبری از این اقدام و حمل سلاح سرد و جنایت های صورت گرفته، بیانگر با برنامه بودن این حرکت در جهت براندازی نظام است.
او افزود : مردم از دستگاه های قضایی و امنیتی خواستار برخورد قاطع با افراد اغتشاشگر که امنیت جامعه را به خطر انداختند، هستند.
مشایخ با اشاره به شعارهای دولت های گذشته همچون سازندگی، اصلاحات و عدالت و مهرورزی گفت: اینها شعارهای خوبی بودند ولی امروز شاهد هستیم که بدون در نظر گرفتن ارزش های اسلامی در اجرا با موفقیت همراه نبودند.
امام جمعه نوشهر با اشاره به حادثه سقوط هواپیما یاسوج خواستار فراهم شدن مقدمات لازم در ناوگان هوای برای جلوگیری از وقوع این حوادث ناگوار در کشور شد.
وی همچنین بر ضرورت بر طرف کردن نواقص فرودگاه نوشهر از جمله برای پرواز هواپیما در روزهای ابری و افزایش باند پرواز فرودگاه نوشهر برای نشست و برخاست هواپیماهای مختلف تاکید کرد.
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.