به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت اسوه ایثار مرحوم حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا... عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس موجب تالم و تاثر شد.
این پدر مقاوم و صبور، با ایمانی راسخ به آموزه های اهل بیت (ع) و مکتب عاشورا، فرزندان غیوری پرورش داد که با شهادت فی سبیل الله، به فرهنگ ایثار و جهاد تجلی بخشیدند.
اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور مازندران و به ویژه خانوادۀ محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با شهیدان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»
به گزارش ایرنا، حسن عبوری پدر شهیدان والامقام حجت الله، ابوالقاسم و محمدعلی عبوری شامگاه دوشنبه سی ام بهمن ماه پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان معظم عبوری صبح امروز از امامزاده یحیی (ع) شهر ساری تا گلزار شهدای این شهر برگزار ‌شد.
شهید محمدعلی عبوری متولد سال 1341 بود که در 29 فروردین 65 و در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمد.شهید ابوالقاسم عبوری متولد سال 1345 بود که او در عملیات والفجرهشت در پنجم اردیبهشت 65 به شهادت رسید و شهید حجت الله عبوری، سرباز گمنام امام زمان(عج) متولد سال 1344 بود که در سال 65 توسط منافقین کوردل در ساری به شهادت رسید.
سیام**9314**1449** 1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.