به گزارش خبرنگارایرنا، داوود مهابادی روز دوشنبه پس از تساوی تیمش برابر اکسین البرز در بازی خانگی هفته بیست و چهارم گفت که حداقل از چهار بازی گذشته تاکنون داور به ضرر تیمش سوت می زند و این اشتباهات انگیزه بازیکنان تیم را کاهش داده است.
وی اضافه کرد : فیلم اشتباهات داوری برای بازی های نساجی قائمشهر برای رئیس فدراسیون فوتبال نیز ارسال شده، ولی تاکنون هیچ نتیجه ای برای ما به دنبال نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر که در نیم فصل دوم سکان این تیم را عهده دار شد از جذب بازیکنان جدید برای تیمش دفاع کرد و با وجود اعتراض هواداران و کارشناسان فوتبالی مازندران به بد بازی کردن تیمش اظهارداشت : نساجی قائمشهر نسبت به نیم فصل اول بازی خوبی ارایه می دهد .
مهابادی در برابر پرسش های خبرنگاران مبنی بر وعده اش برای صعود نساجی به لیگ برتر در ابتدای عهده دار شدن مسوولیت کادر فنی این تیم در نیم فصل دوم لیگ یک گفت که تیمش 10 بازی دیگر در رقابت های لیگ دارد و بر تحقق وعده اش برای لیگ برتری کردن نساجی قائمشهر تاکید کرد.
نساجی قائمشهر از 24 بازی رقابت های لیگ یک با 40 امتیاز در رده پنجم جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد و صرفا 2 تیم از این گروه به لیگ برتر صعود می کنند که بر روی کاغذ شانس نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه تیم های اول و دوم بیش از سایر تیم هاست.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.