دبیر علمی این همایش در حاشیه افتتاحیه ان به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش یک روزه در هشت محور با عنوان های 'مفاهیم و الگوهای نوین و قابل کاربرد مدیریت دانش در نیروهای مسلح، راه کارهای استقرار مدیریت دانش در نیروهای مسلح ، نقش مدیریت دانش در بهره وری(کارآیی و اثر بخشی) سازمانی ، چالش ها و موانع پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح، راهبردها، سیاست ها و راه کارهای مدیریت دانش دفاعی در نیروهای مسلح ، بررسی سازمان های موفق دنیا در حوزه مدیریت دانش، مدل های ارزیابی اثر بخشی مدیریت دانش در نیروهای مسلح و مدیریت دانش و بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس و سایر جنگ ها' برگزار می شود.
دکتر ابوطالب مطلبی افزود: تعداد 419 مقاله به دبیر خانه این همایش ملی رسیده است که هیات داوران از میان آنها 271 مقاله را مورد پذیرش قرار داده است.
وی گفت : هیات داوران از میان مقالات برگزیده 30 مقاله را برای ارائه شفاهی در این همایش ملی انتخاب کرده اند.
به گفته وی، از میان مقالات برگزیده 169 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود و 72 مقاله نیز برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات این همایش انتخاب شده است.
مطلبی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تجربه برتر در حاشیه این همایش گفت : برای این جشنواره 200 تجربه ملی به دبیرخانه این همایش رسیده که از میان انها 13 تجربه به صورت شفاهی ارائه می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در حاشیه برگزاری این همایش 4 کارگاه اموزشی با محورهای تجربه نگاری ، استراتژی مدیریت دانش در استارت آپ های اینترنتی ، بهینه‌سازی گروه ذرات (PSO) و مدرسه موفقیت (کارآفرینی و موفقیت) برگزار می شود.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.