معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از فعالیت بیش از 500 مرکز درمانی و ترک اعتیاد در استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید در قیاس با گذشته در این حوزه در استان صورت گرفته است و دولت برنامه های خوب و موثری را در این خصوص تدارک دیده است، یاد آور شد: دولت تدبیر و امید 767 میلیون تومان به امر پیشگیری از اعتیاد، افزایش تاب آوری و حق بیمه افراد کارآفرین استان در سال جاری اختصاص داده است.

معاون استاندار با بیان این که بیش از 500 مرکز درمانی و ترک اعتیاد در استان در حال فعالیت هستند، عنوان نمود: می توان گفت که استان نسبت به گذشته عاری از افراد معتاد متجاهر هست و با هماهنگی و تعامل دستگاه های مسئول، کار در این حوزه بصورت مطلوب به جلو می رود.

یونسی به اختصاص 8 میلیارد تومان از سوی دولت تدبیر و امید به امر شتاب بخشیدن به روند کارآفرینی معتادان بهبود یافته استان در سال 96 اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بازارچه هایی برای عرضه تولیدات معتادان در حال ترک بویژه در ایام نوروز اختصاص یابد و شهرداری ها در این حوزه ها باید بیشتر نقش آفرینی کنند.

جانشین رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، پیشگیری از اعتیاد را نیازمند مشارکت جدی مردم و بخش های دولتی و غیردولتی دانست و گفت: بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد برای مقابله با اعتیاد از مصادیق اصلی اجتماعی کردن مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

معاون استاندار، افزود: صدا و سیمای مرکز استان با پردازش عالمانه از دریچه فرهنگی و هنری نسبت به تبیین موضوعات پیشگیری از اعتیاد، ترک اعتیاد و اشتغال بهبود یافتگان اهتمام نماید.

علی اصغر میرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در آغاز این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های این دبیرخانه ارایه نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.