* در حالی که آغاز راهپیمایی در ساری ساعت 9 و 30 دقیقه اعلام شده بود ، عملا مردم زودتر از این زمان که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعیین کرده بود ، راهپیمائی را از از میدان ساعت کلید زدند.
* مسیر راهپیمایی ساروی ها در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف سنوات گذشته از میدان ساعت به سمت میدان شهید قاسمی و میدان امام خمینی (ره) ادامه یافت. سال های گذشته مسیر راهپیمایی از میدان شهید قاسمی آغاز می شد و در مسیر میدان ساعت و میدان شهداء ادامه می یافت و در مصلی شهر به پایان می رسید.
* علی ربیعی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهمانان ویژه مردم ساری در راهپیمایی سال جاری بود که از سوی استاندار مازندران و فرماندار شهر ساری همراهی شد.
* ربیعی در عین حال سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهر ساری هم بود و در جمع راهپیمایان در میدان امام این شهر سخنرانی کرد.
* حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جمع راهپیمایان ، کار سلفی گرفتن با این مقام ارشد دولت تدبیر و امید را داغ کرده بود و تعدادی از جوانان و نوجوانان از این فرصت برای عکس انداختن با ربیعی استفاده کردند.
* اعلان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اختصاص 330 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی به مازندران با موجی از تشویق جوانان حاضر در محل سخنرانی همراه شد.
* یک هزار و 357 دانش آموز مازنی با لباس سه رنگ مزین به پرچم جمهوری اسلامی به رسم همه ساله سرود جمهوری اسلامی ایران را در اجتماع راهپیمایی 22 بهمن بازخوانی و جمع خوانی کردند.
* تعدادی از موتورسواران نیز با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و حرکت در حاشیه راهپیمائی ، اجتماع مردمی را همراهی کردند.
* تعدادی از جوانان مازنی با لباس محلی و تبر به دست که نماد کار و تلاش است در راهپیمایی حضور یافتند و با نشان دادند. اگر چه همراه داشتن ابزار کار مانند تبر ، بیل و دیگر ابزارآلات کشاورزی و باغبانی نمادی از کار و تلاش در مازندران است ، ولی این افراد در عین حال با این نماد مهم ترین دغدغه جوانان مازنی را به وزیر کار یادآور شدند.
* حضور آتش نشانان، امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران با لباس فرم از جلوه های دیگر راهپیمایی 22 بهمن در ساری بود.
* در مسیر راهپیمائی همچنین فرصتی برای نقاشی کودکان فراهم آمده بود تا امیدهای آینده مملکت آرزوها و ایده های خود را بر کاغذهای سفید نقش بزنند.
* خالی شدن جایگاه مسئولان ملی و استانی پیش از اتمام قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی هم البته نه به عنوان جلوه ویژه ، ولی موضوعی بود که از نگاه شرکت کنندگان در راهپیمائی دور نماند.
* مثل همیشه ماموران انتظامی زحمت کش ترین نیروهایی بودند که از ساعات اولیه امروز فعالیتشان را برای آماده کردن مسیرهای راهپیمائی آغاز کردند و ضمن شرکت در جمع راهپیمایان ، آخرین افرادی بودند که پس از اطمینان از تامین امنیت و آرامش شرکت کنندگان در راهپیمائی ، محل را ترک کردند.
* گروههای مختلف ورزشی با لباس ‌های رشته های ورزشی مرتبط در جمع راهپیمایان و با سر دادن شعارهای انقلابی با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
* آفتابی بودن هوای ساری سبب شد تا امسال بیشتر ساروی ها به صورت خانوادگی حتی با در بغل گرفتن نوزادان خود در راهپیمائی شرکت کنند.
* تعدادی از جوانان ساروی هم بنر رقابت های فوتبال 2018 روسیه را به همراه داشتند که در آن اسامی کشورهای پرتقال، اسپانیا و مراکش به عنوان رقبای تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها نقش بسته بود.
* راهپیمایی 22 بهمن شهر ساری ساعت حدود 12 با قرائت قطعنامه خاتمه یافت.
خبرنگاران: حسین فلاحتی/ سید رضا هاشمی کروئی * انتشاردهنده : حسن فلاحتی
6982/6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.