به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی بیمارستان رازی بخش اورژانس بوده است ، گفت که با همت و تلاش مدیریت بیمارستان و حمایت دانشگاه مازندران اورژانس این بیمارستان توسعه یافت.
وی با بیان اینکه اورژانس این بیمارستان با 20 تخت به بهره برداری رسید ، افزود: برای این طرح بالغ بر 400 میلیون تومان هزینه شد.
دکتر قاسم جان بابایی با بیان اینکه پروژه های ما دو دسته است ،گفت: برخی از پروژه ها متولی آن راه و شهرسازی و برخی متولی آن وزارت بهداشت و درمان است.
وی با بیان اینکه ساختمان جدید بیمارستان رازی در شهرستان قائمشهر متولی آن راه و شهرسازی است که سرعت آن خوب نیست ، افزود:متاسفانه بیمارستان هایی که در استان متولی آن راه وشهرسازی است سرعت خوبی ندارد.
جان بابایی بیان کرد:بیمارستان رازی تنها بیمارستان دولتی در شهرستان قائمشهر است که از سال 88 آغاز و تنها 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه غالب پروژه های عمرانی از یک درصد ارزش افزوده استفاده می کند گفت که متاسفانه سال گذشته و امسال از سهم یک درصد ارزش افزوده منابع خوبی برای وزارت بهداشت در نظر گرفته نشده است.
جان بابایی افزود:امیدواریم با کمک مجلس برای تامین منابع پایدار شاهد افزایش سهم این وزارت خانه از منابع ارزش افزوده باشیم.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرایی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.