به گزارش خبرآنلاین از جویبار-استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه یکی از فرصت های اصلی مازندران استفاده از ظرفیت دریاست گفت: سرمایه گذاری در دریا ظرفیت بسیار قابل توجهی است که هم میتواند اشتغال پایدار و نیز رونق اقتصادی در استان مازندران شود.

مهندس اسلامی با اشاره به آغاز این عملیات افزود :این حوضچه میتواند بسیار ازرشمند باشد به این خاطر که اشتغال و توسعه پایدار را به وجود خواهد آورد .
وی تصریح کرد :امسال ۴۰۰ میلیون دلار صادرات خواهیم داشت که محصولات دریایی میتواند نقش زیادی در افزایش این رقم داشته باشد.

در ادامه این مراسم رستمی مدیر کل شیلات مازندران گفت :این سایت با اعتباری اولیه بالغ بر314 میلیارد ریال توسط کارفرما این کار ،اداره کل شیلات مازندران و دستگاه نظارت مهندسین مشاور سازه پردازی ایران شرکت مشیران انجام میشود.
رستمی ادامه داد: ظرفیت حوضچه این عملیات برای پرورش ماهی در فاز اول ده هزار تن درسال ودر افق طرح 50 هزار تن در سال احداث راه دسترسی سنگی به طول 100متراحداث پل دسترسی شمع وعرشه به طول 327 متر واحداث موج شکن توده سنگی به طول تقریبی 700متر با آرمورنگ تک لایه بتنی سطح حوضچه 2/5 هکتار میباشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 858623
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.