به گزارش خبرنگار ایرنا ، در دور نهم جدول اصلی و گروه ( آ A ) که استادان بزرگ و بین المللی حضور دارند ، پرهام مقصودلو و احسان قائم مقامی هر دو از ایران برابر هم قرار می گیرند.
مقصودلو در پایان دور هشتم به 7 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و قائم مقامی هم با 6 امتیاز دوم بود.
همچنین در دیگر دیدار مهم این دور که نقش زیادی در تعیین سرنوشت قهرمانی دارد ، مصاف ' پاول پونکراتوف' استادبزرگ روسیه در میز شماره دو برابر ' یوری کوزوبوف' اوکراینی است.
در پایان دور هشتم در جدول رده بندی گروه (آ A) پس پرهام مقصودلو که با 7 امتیاز در صدر نشست ، سیدمحمدامین طباطبایی ، یوری کوزوبوف از اوکراین و پاول پونکراتف از روسیه هرکدام با 6 امتیاز در تعقیب صدرنشین و کسب مقام قهرمانی این دوره بودند.
همچنین در دور یازدهم و پایانی جدول گروه آماتورها (بی B) علیرضا مقدم از گیلان که با 9 امتیاز در صدر قرار دارد در دیداری مهم و بر روی میز شماره یک به مصاف ' مهیار درودیان ' از تهران می رود.
در جدول رده بندی این گروه نیز پس از مقدم که با 9 امتیاز صدرنشین است ، پویان دوستکام از تهران و محمدرضا عابدی از قزوین با 8 و نیم امتیاز به ترتیب رده دوم و سوم را در اختیار دارند و محمود اسکندری از البرز و مهیار درودیان از تهران هم با 8 امتیاز در رده های بعدی جدول قرار گرفته اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ( اکسین کاپ ) با رقابت 353 شطرنج باز داخلی و خارجی از 24 کشور دنیا شامگاه شنبه 14 بهمن در مجتمع تجاری و رفاهی اکسین شهرستان آمل آغاز شد و فردا پایان می یابد.
در این مسابقات 46 شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجی به همراه شطرنج بازان ملی پوش و مدعی استان های کشور حضور دارند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.