به گزارش ایرنا، پارک بوستان روستای کلت، خانه بهداشت روستای خانسر، آسفالت راه کمیشان، طرح هادی روستای گل خیل و روستای میانگله، مسکن محرومین کمیته امداد در روستای چناربن از جمله طرح های عمرانی و خدماتی در ششمین روز از دهه فجر نکا بود که با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
افتتاح طرح خوداشتغالی درب و پنجره و کارگاه تولیدی ام دی اف در روستای اومال با اعتباری 10 میلیارد ریالی دو طرح اشتغال زایی ششمین روز از دهه فجر نکا بود که با حضور فرماندار و مسئولان افتتاح شد.
فرماندار نکا در گفتگویی با ایرنا با اعلام اجرای هشت طرح با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال در ششمین روز از دهه فجر در بخش مرکزی نکا گفت: توجه به روستاییان و رفع مشکلات و محرومیت از چهره روستاها از دغدغه های مهم دولت تدبیر و امید است.
جعفر احمدی افزود: دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت از چهره جامعه تلاش فراوان دارد و در این بخش توجه به روستاها بیش از همیشه است و بهسازی روستاها، رفع محرومیت ها و تلاش برای عمران و آبادانی روستاها نمونه بارز عملکردها در رفع محرومیت است.
63 پروژه عمرانی در دهه فجر با اعتبار 170 میلیارد ریال در شهرستان نکا افتتاح می شود.
دهه فجر امسال 794 طرح با افزون بر هشت هزار میلیارد ریال هزینه در استان مازندران به بهره برداری می رسد.
بیشترین پروژه عمرانی قابل افتتاح در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران با 164 مورد مربوط به توسعه روستایی است.
34 طرح اقتصادی و اشتغالزایی هم در دهه فجر سال جاری در این استان با اعتبار 394 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
با بهره برداری از این واحدهای تولیدی و اقتصادی برای یک هزار و 770 نفر از بیکاران این خطه شمال کشور اشتغال ایجاد می شود.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده:محسن حسن نیا
/7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.