سرهنگ علیرضا قدمی روز سه شنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به تعطیلات پایان هفته و همچنین تعطیلی روز یکشنبه 22 بهمن ، محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان مازندران منتهی به پایتخت کشور از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه 18 بهمن آغاز می شود و تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد .
وی گفت که در این مدت تردد هر نوع موتور سیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود .
سرهنگ قدمی همچنین سایر محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران منتهی به پایتخت را به شرح زیر اعلام کرد :
** محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .
- برای روز چهارشنبه 18 بهمن ماه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 ممنوع است .
- رفت و آمد تمامی کامیون ها از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه ، 19 تا 23 بهمن از این محور ممنوع است .
- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز های شنبه و یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع می شود و از ساعت 16 تا 24 از آب اسک به سمت تهران یکطرفه خواهد شد .
** محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 13 روزهای پنجشنبه و جمعه از چالوس به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روزها از کرج به سمت چالوس یک طرفه خواهد بود .
- تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه و یکشنبه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 16 تا 24 همین مدت ، از چالوس به سمت استان البرز یکطرفه خواهد بود.
- ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
** محور فیروزکوه
- رفت و آمد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است.
- تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملات مواد سوختی و فاسد شدنی در روز یکشنبه از ساعت 8 صبح تا 24 همان روز از شمال به سمت تهران ممنوع است .
فرمانده پلیس راه استان مازندران همچنین گفت که برای دیگر محور های استان محدودیتی اعمال نخواهد شد و تردد در آنها به صورت معمولی انجام می شود .
وی افزود : در مواقع ضروری ممکن است محدودیت های ترافیکی تغییر کند که توسط پلیس راهور در محل اعلام خواهد شد .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.