به گزارش ایرنا، ساختمان کمیته امداد سیمرغ با زیر بنای 400 متر مربع در 2 طبقه در زمینی به مساحت هزار مترمربع و اعتبار 3 میلیارد ریال کلنگ زنی شد .
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیمرغ اظهار امیدواری کرد این ساختمان در مدت یک سال و در دهه فجر سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
شایان ذکر است همزمان با پنجمین روز از دهه فجر یک واحد مسکن محرومین در روستای زیارکلا شهرستان سیمرغ افتتاح و همچنین کلنگ احداث یک واحد دیگر نیز در همین روستا به زمین خورده شد .
همچنین امروز در پنجمین روز از دهه فجر، خانه بهداشت روستای' کفرات' در بخش محروم هزارجریب نکا به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، رییس شبکه بهداشت و درمان نکا عصر دوشنبه در حاشیه این افتتاحیه به خبرنگار ایرنا گفت: این خانه بهداشت با اعتبار 111 میلیون تومان و برای خدمات رسانی بهتر به روستاییان افتتاح شد.
علیرضا خانجانی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر امسال 6 پروژه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال تا پایان این دهه افتتاح و بهره برداری می رسد.
وی گفت: این پروژه ها شامل خانه های بهداشت روستایی، انبار دارویی، سالن اجتماعات و اتاق های اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا است.
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارکه فجر چهار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان بابل با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
احمد جعفری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بابل در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از خدماتی که کمیته امداد به مددجویان در بخش عمرانی ارائه می دهد احداث مسکن می باشد.
وی افزود: ساخت مسکن براساس جمعیت خانوار تحت پوشش احداث می شود که این واحدها در قالب 35، دو واحد 46 متری و 56 متری احداث شده و به مددجویان واگذار شده است.
جعفری اظهارداشت: در حال حاضر 31 واحد مسکن با همکاری بسیج سازندگی برای مددجویان شهرستان بابل در دست ساخت می باشد که 27 واحد از 20 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
در شهرستان 530 هزار نفری بابل هشت هزار و 500 خانوار برابر با 15 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد می باشند.
خبرنگاران : مهدی باقری جامخانه ، مریم نظری ، فریبرزسیفی** انتشار دهنده : محسن حسن نیا
9778/7332/1899/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.