علیرضا سعدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این درمانگاه قرار بود توسط یک خیر در یک طبقه ساخته شود و تا پایان خرداد ماه امسال به بهره برداری برسد اما با رایزنی های صورت گرفته به سه طبقه ارتقاء یافت.
وی اظهار داشت : این خیر پیش از این برای ساخت درمانگاه یک طبقه فرهنگیان 600 میلیون تومان در نظر گرفته بود که با افزایش طبقه ها ، این رقم به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافت.
سعدی پور با بیان اینکه زیر بنای این درمانگاه از 600 متر به یک هزار و 500 متر افزایش یافته است ، گفت : هم اکنون مراحل ساخت طبقه اول به اتمام رسیده و دو طبقه دیگر نیز در حال انجام است.
به گفته مدیر آموزش و پرورش تنکابن ، در طبقه سوم این درمانگاه چهار سوئیت جهت اسکان پزشکان غیر بومی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه توسعه پوشش خدمات درمانی و بهداشتی در درمانگاه های فرهنگیان یک سیاست راهبردی در آموزش و پرورش است ، بیان داشت : درمانگاه فرهنگیان باید مرجعی مطمئن برای پیگیری و درمان فرهنگیان باشد و اصل اعتماد به این درمانگاه مهم ترین مولفه ای است که می تواند در تحقق این هدف راهگشا باشد.
سعدی پور گفت : سلامت و تندرستی همکاران فرهنگی مهم ترین اولویت این نهاد است و برای دستیابی به این هدف از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد شد.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن با دارا بودن 2 هزار فرهنگی بازنشسته و 3 هزار فرهنگی شاغل در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.