به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدعلی قاسمی یکشنبه شب در اولین همایش معلمان دارای کمتر از 15 سابقه شهرستان بهشهر با عنوان معلمان جوان افزود : توانمندسازی و افزایش انگیزه در بین جوانان و نوجوانان از معلمان با انگیزه و با نشاط منشاء می گیرد و معلمان ما در آموزش و پرورش باید با نشاط باشند.
وی ادامه داد : خاستگاه نیروی انسانی در درون مدرسه است و باید معلمان با انگیزه، دانش آموزان خلاق، پویا و فعال تربیت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه با تمرکز بر روی مدرسه و حل مسائل و مشکلات آن بسیاری از مشکلات و معضلات برطرف می شود ، گفت : حل مسائل مختلف در دستان معلمان ماست و این قشر باید با افزایش اطلاعات خود در بخش های مختلف چراغ راه دانش آموزان باشند.
وی افزود : پایه تحول جامعه از مدرسه و با دستان معلمان ما شکل خواهد گرفت و لذا همه ما نسبت به دانش آموزان و آینده‌سازان این مرز وبوم در راستای تعلیم و تربیت مسئول هستیم.
قاسمی گفت : در دولت تدبیر و امید بیش از سه هزار معلم در مازندران جذب آموزش و پرورش شدند که این نیروها از طریق دانشگاه تربیت معلم، از طریق آزمون استخدامی و همچنین به عنوان نیروی حق التدریس به کادر آموزشی استان مازندران افزوده شدند .
وی افزود : استفاده از نیروهای جوان و همچنین بانوان در بخش های مختلف اداری و مدیریتی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید است که با قوت دنبال شد.
در این مراسم با رونمایی از لوگوی کارگروه تخصصی معلمان جوان، این کارگروه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
استان مازندران بیش از 530 هزار دانش آموز دارد که در چهار هزار مدرسه زیر نظر بیش از 40 هزار نفر اعم از آموزشی ، پرورشی و اداری نیروی تحصیل می کنند.
شهرستان 168 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران دارای حدود 25 هزار دانش آموز ، یکهزار و 900 کادرآموزشی و بیش از 180 مدرسه است .
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.