کیوان فرح زاد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این تعداد پروژه برق رسانی و بهینه سازی شبکه های برق در امورهای هشتگانه این اداره کل به منظور تامین برق مطمئن در فصل تابستان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه احداث خطوط فشار متوسط، فشار ضعیف و نصب ترانس از جمله مهمترین این طرح ها است ، تصریح کرد: نصب 49 دستگاه ترانس برق در شهرستان نور و 19 دستگاه ترانس برق در 15 روستا و 2 منطقه شهری نوشهر از جمله این طرح ها است.
به گفته وی، همزمان با نصب این تعداد ترانس ها ، شبکه برق 15 روستای شهرستان نوشهر نیز بهینه سازی و اصلاح شده است.
فرح زاد نصب نخستین پنل خورشیدی متصل به شبکه در شهرستان چالوس، نصب 20 دستگاه ترانس برق در هفت روستا و شهرهای مرزن آباد و چالوس ، احداث شبکه فشار و تعویض کابل در 5 روستای مرزن آباد و نصب 2 دستگاه ترانس برق و تعویض کابل شبکه فشار در 3 روستای کلاردشت را از دیگر پروژه های دهه فجر این منطقه بیان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران افزود: 11 مورد اصلاح شبکه برق در شهرستان رامسر و 27 پروژه در شهرستان عباس آباد به همراه 9 پروژه احداث شبکه برق رسانی در شهرستان محمود آباد و 35 پروژه اصلاح شبکه برق در تنکابن از دیگر پروژه های دهه فجر است.
وی تعداد مشترکان این شرکت را تا پایان دی ماه امسال 570 هزار و 178 نفراعلام کرد و گفت : نصب انواع ترانس ها و بهینه سازی شبکه های برق در غرب مازندران در راستای کاهش تلفات برق و تامین برق مطمئن و پایدار برای ساکنان این منطقه است.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
1899/1295/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.