به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز یکشنبه در مراسم افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس مازندران موسوم به پارک موزه در ساری افزود : رمز و راز پیروزی و موفقیت و ماندگاری ما در انقلاب اسلامی از ایثارگری ها و جانبازی های شهدا بوده است و این صفات فردی و جمعی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده که ما را به پیروزی رساند.
وی با تاکید بر این که باور دینی ، همدلی و یکپارچی بین آحاد جامعه و تبلور آن در صحنه انقلاب و دفاع مقدس رمز پیروزی ما بوده است ، گفت : در دروان انقلاب و دفاع مقدس کسی به فکر رتبه و درجه نبود و همه به پیروزی فکر می کردند و این همدلی ، موفقیت ماندگاری را به ارمغان آورد.
استاندار مازندران تاکید کرد : در این عصر نیز اگر بخواهیم به این موفقیت های ماندگار خود تداوم ببخشیم باید باورهای دفاع مقدس را دوباره تقویت کنیم و با اتحاد و همبستگی تلاش روز افزون داشته باشیم.
وی افزود : ما در پیشگاه شهدا قرار داریم و خانواده ها شهدا همیشه حضور دارند و پارک موزه دفاع مقدس و شبیه سازی عملیات والفجر 8 در این مجموعه برای روایتگری ایثارگری ها و رشادت هاست.
استاندار مازندران خطاب به مردم ،مسئولان ، لشکریان و کشوریان گفت : باید یک دور دیگر برای انقلابی بودن و انقلابی ماند و انقلابی کار کردن به صحنه بیاییم و باور کنیم مشکلات سنگین نیست ، مشکل خودمان هستیم ، چرا که ایثارگری و از خودگذشتگی را فراموش کردیم.
وی افزود : منابع و ذخایر بسیاری در حوزه های طبیعی و نیروهای انسانی و فرصت های عالی در اختیار داریم ، پس باید بتوانیم یک قدرت جهانی بشویم و قدرت جهانی شدن ایران در دست خودمان است و کسی مزاحمان نمی تواند باشد.
او ادامه داد : باور کنیم راه توسعه و شکوفایی که با مشکلات اقتصادی خودش را نشان می دهد با قدرت دفاع مقدسی و انقلابی مانند پنبه پودر می شود.
نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که باید بپذیریم موانع سرمایه گذاری ساخته و پرداخته خودمان در مازندران است و ربطی به پایتخت ندارد ، گفت در هیمن سالی که از بحران اقتصادی و مشکلات اقتصادی سخن می گوییم ، توسط فعالان اقتصادی استان و دولت پنج هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است .
وی افزود : ما نیاز به تلاش بیشتر داریم و رفتار اداری خسته کننده را نباید ادامه بدهیم باید تمام کنیم و این حرف ها را در محضر شهدا و خانواده شهدا می زنم که بیایید میثاق ببنیدیم که سر مردم این همه بار نباشیم.
استاندار مازندران گفت : مزاحمت ها به اندازه کافی در مازندران اشباح شده است ، بگذارید نیروی کار کم بیاورم و مازندران کارگر پذیر شود ، مازندران راه حل مسایل کشور شود و ما این کار را خواهیم کرد و مازندران را قطب پیشرفته خواهیم کرد.
وی افزود : مدیریت و تفکر قدیمی محکوم به فناست و امروز باید به روز شویم .
فاز نخست مرکز فرهنگی و هنری در قالب پارک موزه دفاع مقدس مازندران با 17 پروژه و سرمایه گذاری 19میلیارد و 500میلیون تومان به صورت ویدئو کنفرانسی با فرمان رئیس جمهوری افتتاح شده است.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.