فرماندار شهرستان ساری از افتتاح 63 پروژه با اعتبار 470 میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین زادگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، بر اجرای منظم برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر در مرکز استان با حضور در فرودگاه دشت ناز و گرامیداشت یاد و خاطره لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

وی حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را برنامه دیگر انجام شده در روز نخست دهه فجر در مرکز استان اعلام کرد و اظهار داشت: اکثر پروژه‌هایی که در این ایام افتتاح می شود در روستاهای شهرستان قرار دارد که این امر در راستای محرومیت زدایی، مهاجرت معکوس و و اشتغالزایی صورت گرفته است.

به گفته وی. در شهرستان ساری با تشکیل 17 کمیته برنامه‌ریزی لازم برای گرامیداشت این دهه انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که 350 برنامه در شهرها و روستاها برگزار شود.

حسین زادگان با اشاره به مهم‌ترین این برنامه‌ها گفت: امسال زنگ انقلاب به دلیل قرارگرفتن 12 بهمن در پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس، امروز 14 بهمن در تمامی مدارس شهرستان سازی نواخته شد. وی هدف از اجرای این مراسم را آشنایی نسل چهارم انقلاب با چگونگی شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: از طرف دیگر با توجه به گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی، آشنایی کودکان و نوجوانان جامعه با ارزش‌های انقلاب ضرورت دارد و به‌همین‌منظور بیشترین برنامه های بزرگداشت دهه فجر در مدارس این شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار مرکز استان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی در تعدادی از روستاها، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، برگزاری آیین گرامیداشت دهه فجر در مساجد شهری و روستایی،برگزاری مسابقات قرآنی ، برپایی نمایشگاه از دستاوردهای هر دستگاه اجرایی، اجرای نمایش در سالن اداره فرهنگ و ارشاد و برگزاری مسابقات ورزشی، آذین بندی مدارس ،معابر و بازار از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان ساری به شمار می‌رود.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه چند پروژه شهرستان با حضور استاندار مازندران به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان ساخت: فاز اول پارک موزه دفاع مقدس در قالب 17 پروژه با اعتبار 190 میلیارد ریال بصورت ویدئو کنفراس با حضور رئیس جمهور و رئیس ستادکل نیروهای مسلح به بهره برداری خواهد رسید.

وی مهمترین پروژه های قابل افتتاح دهه فجر را 50 پروژه زیربنایی و عمرانی بالغ بر 422 میلیارد ریال و 13 پروژه در بخش کشاورزی و تولیدی بالغ بر 46 میلیارد ریال عنوان کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.