به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز شنبه در مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدارس مازندران که در دبستان شاهد شهر بابل برگزار شد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی افزود : ملت ما برای دستیابی به چنین جایگاهی انقلاب کرد و خوشبختانه امروز نظام در مسیر عزت و انقلاب قرار دارد.
وی ادامه داد : امروز خوشبختانه توانستیم با تلاش صورت گرفته توطئه های دشمنان را خنثی و پایه های انقلاب را مستحکم تر کنیم و کشور را از بحران ها عبور دهیم.
استاندار مازندران اظهار داشت : وحدت ، رمز پیروزی و موفقیت کشور ماست و تجربه تاریخی نشان داده است که در هر جایی که با وحدت و همدلی حرکت کنیم در واقع به موفقیت های بزرگ دست یافته ایم.
وی افزود : دانش آموزان امروز سرمایه های ملت ما هستند و باید برای شکوفایی استعدادهای آنها تلاش کنیم.
اسلامی بیان کرد : آن چیزی که امروز باید مد نظر ما باشد ، یکپارچگی تربیت بین خانه و مدرسه است که بسیارحائز اهمیت است و همه ما باید بدانیم که به ابعاد روحی و روانی دانش آموزان توجه داشته باشیم.
استاندار مازندران گفت : امروز نباید از فضای مجازی غافل شویم و باید رفتارهای دانش آموزان خود را در فضای مجازی رصد کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در این مراسم گفت : زنگ انقلاب ، زنگ همبستگی ، ایثار ، شجاعت و جانبازی ملت ایران است .
سیدعلی قاسمی از وحدت و همبستگی به عنوان یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ثمره همبستگی ، آزادی و آگاهی ملت ایران بوده است .
وی هدف از نواخته شدن زنگ انقلاب را صدور پیام بالندگی انقلاب اسلامی به جهانیان دانست و گفت : هدف ما از نواخته شدن زنگ انقلاب این است تا به جهانیان ثابت کنیم همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده ایم .
قاسمی گفت : در زنگ انقلاب دانش‌ آموزان درس آگاهی و برادری را فرا می‌گیرند و تمرین می‌کنند که با هم و در کنار هم تحت رهبری مقام معظم رهبری در راه شهدا و برای دستیابی به اهداف شهدا تلاش کنند.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.