به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیاز به تفسیر ندارد ، افزود: بهترین و جامع ترین تفسیر و قدردانی از مبارزات مردم توسط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب انجام شده و اینک باید تحول سترگ به لحاظ اقتصادی ، اجتماعی ، پژوهشی و فرهنگی با صداقت و صراحت برای عموم مردم بیان شود.
وی با اشاره به اینکه معنویت و ولایت همواره عامل حفظ و حراست انقلاب اسلامی بوده است ، گفت : از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی شیطنت و توطئه های دشمنان به قصد براندازی نظام آغاز شد اما مردم ولایتمدار با پیروی از ولی فقیه در حفاظت و حمایت از حکومت الهی تا پای جان ایستادگی کردند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود : مردم اگر چه از گرانی ، تورم و بیکاری عصبانی هستند ، اما هرگز انقلاب اسلامی و رهبری را رها نکرده و در رویدادهای گوناگون اعم از دفاع مقدس و راهپیمایی های 22 بهمن ، روز قدس و مراسم 9 دی عاشقانه حضور یافتند.
او ادامه داد : تشکیل داعش و داعشیان ، جنگ نرم ، انواع تهاجم فرهنگی و حمایت از جمعیت اندکی که در ماه اخیر دست به فتنه گری زدند، هرگز نمی تواند بین مردم، رهبری و نظام فاصله ایجاد کند.
طبرسی با بیان این که انتقاد از مسئولان حق مردم است ، گفت : رسانه ها و جناح های سیاسی با پرخاشگری ، ایجاد جنگ روانی و هتک حرمت اسباب دلسردی شهروندان را فراهم نکنند.
وی افزود : اعتماد مردم به نظام یک فرصت مغتنم است و این نعمت و اتحاد نباید با ایرادهای نابجا و برخوردهای غیر منطقی و بیهوده مخدوش شود.
امام جمعه ساری گفت : نظام سلامت اداری در ادارات رعایت نمی شود و ولنگاری و سر دواندن مراجعان در دوایر دولتی وجود دارد و تکریم ارباب رجوع تنها به نصب یک تابلو در سر در ادارات خلاصه شده است .
وی فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را به عموم هموطنان تسلیت گفت و افزود : به رغم تبلیغات مسموم در فضای مجازی به منظور مخدوش کردن اعتقادات و باورهای مردم ، مراسم فاطمیه باشکوه و منظم توسط شهروندان در شهرهای کشور در حال برگزاری است.
طبرسی همچنین از جنایات دشمنان در یمن، بحرین و افغانستان اظهار تاسف کرد و گفت : آمریکا قصد دارد فلسطین به بوته فراموشی سپرده و فضای امنی برای نظام صهیونیستی ایجاد شود.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.