نماینده سازمان جهانی کیوکوشین و رئیس این سبک در کشور پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا گفت: در این مسابقات 50 ورزشکار از 12 استان در یک روز به رقابت پرداختند.
سید داود محمدی افزوذ : این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و اوزان منفی 65 و 75 با حضور ورزشکارانی از استان های تهران، البرز، خراسان رضوی، گیلان، خوزستان، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، همدان، اردبیل، اصفهان و مازندران برگزار شد.
وی گفت : در رقابت های وزن منهای 75 کیلوگرم علی منصوری کوهپایی و احمدرضا آزاد از اصفهان، پویا صیاح از مازندران و سینا رضایی از البرز به ترتیب نفرات اول تا چهارم شدند.
نماینده سازمان جهانی کیوکوشین اظهار داشت : در رقابت های منهای 65 کیلوگرم نیز عقیل صوفی از خوزستان، مهدی نوروزی از مازندران، علی فرامرزی از لرستان و شهاب شعبانزاده از خراسان رضوی به ترتیب به مقام اول و چهارم دست یافتند.
وی افزود : در این رقابت ها به نفر اول 10 میلیون ریال، نفر دوم 6 میلیون ریال، نفر سوم چهار میلیون ریال پاداش نقدی به همراه مدال و حکم قهرمانی داده شد.
او ادامه داد : نفرات برتر این دوره به مسابقات اردیبهشت ماه در وارنا بلغارستان اعزام خواهند شد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس به همراه مسئولان استانی و شهرستانی برای دیدن این دوره از رقابت ها در سالن مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید چمران رامسر حضور داشتند.
کیوکوشین یکی از سبک‌های کاراته غیرکنترلی است. این رشته توسط ماسوتاتسو اویاما (۱۹۹۴–۱۹۲۳۰) استاد ژاپنی (کره‌ای تبار) هنرهای رزمی بنیان نهاده شد و این رشته یکی از موثرترین هنرهای رزمی جهان محسوب می‌شود.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602//1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.