به گزارش خبرنگار ایرنا حاضران در این مراسم که با هدف یاد و خاطره لحظه های ورود امام خمینی به کشور در محل فرودگاه ساری برگزار شد با شعارهای الله اکبر در حمایت از نظام جمهوری اسلامی، پایبندی خود را به آرمان های این نظام و کشور با صدای رسا فریاد زدند.
محمداسلامی استاندار مازندران در این مراسم وحدت کلمه را رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانست وگفت: ازخودگذشتگی و یکپارچگی همواره عامل پیروزی است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی این مسیر پر پیج و خم را با وحدت طی کرده وامروز یکی از مقتدرترین کشور جهان است، ادامه داد: هر چند بسیاری از کشورهای جهان قدرت اقتصادی دارند اما رای آنان دیکته می شود .
استاندار مازندران بیان داشت: جمهوری اسلامی دیکته شدن رای را ندارد و این افتخار بزرگ با استقلال بوجود آمده است.
اسلامی خطاب به مسئولان و مردم گفت: هیچ کس حق ندارد در انجام درست وظایف خود کوتاهی کند بلکه باید تلاش مضاعف برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشیم.
استاندار مازندران گفت: امیدواری و باور به توانستن در انقلاب اسلامی باید در همه اقشار تقویت شود و امروز نیازمند وحدت کلمه و تلاش شبانه روزی هستیم چراکه درشرایط امروز کشور باید جهادی تر و انقلابی تر تلاش کنیم تا تداوم انقلاب را بیمه کنیم.
اسلامی گفت: باید با کنترل آسیب های اقتصادی برای آحاد مردم زندگی بهتر و رفاه عمومی ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه به رغم همه نارسایی های موجود و تنگناهای اقتصادی کشور ، در دهه فجر امسال مازندران شاهد افتتاح و بهره برداری 794طرح با سرمایه گذاری 801میلیارد تومان هستیم.
وی گفت: 400میلیارد تومان از این سرمایه گذاریها در حوزه صنعت ، تولید و اشتغالزایی است که منجر به شغل برای یکهزارو 770نفر شده است.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: امیدواریم با ادامه روند بهسازی و زیرساخت های مازندران چهره محرومیت استان از بین برود و رونق زندگی مردم شهری و روستایی را شاهد باشیم.
به گزارش ایرنا ،رژه خودرویی به همراه حرکت دادن تمثال امام (ره) و مقام معظم رهبری از فرودگاه ساری به سمت گلزار شهدای ساری نیز برگزار شد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.