به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی محمدی روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان میزان اعتبار به بهره برداری رسیدن این طرح ها را 21 میلیارد تومان اعلام کرد.
وی بزرگترین پروژه ایی که در این ایام به بهره برداری می رسد را توسعه و استاندارد سازی اورژانس بیمارستان ولیعصر و ارتقاء هتلینگ اعلام کرد و گفت که این طرح با مبلغی به میزان هفت میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
فرماندار قائمشهر با بیان اینکه ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد مسئولین به مردم است ، افزود : وظیفه مسئولین خدمت بی منت به مردم است بنابراین با تلاش صادقانه باید بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی در این شهرستان را رفع کنیم .
محمدی تاکید کرد : با تلاش مضاعف باید بتوانیم در حوزه اشتغال زایی این شهرستان بی منت ، برای جوانان تلاش کنیم تا آنان صاحب شغل شوند.
** مسئولین در راستای وصیت نامه امام راحل حرکت کنند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه با بیان اینکه مسئولین در شرایط مدیریتی از وارثان جدی انقلاب اسلامی هستند ، افزود : مسئولین باید هوشیارانه و طبق وصیت نامه امام راحل عمل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی با اشاره به اینکه با همت و تلاش مسئولین باید در راستای مشکلات این شهرستان قدم جدی برداشته شود ، گفت که مهم ترین مشکل این شهرستان بحث ترافیکی است که مسئولین باید با همت در راستای احداث پارکینگ در این شهرستان تلاش تا از معضل ترافیکی کم شود.
عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس دهم در این جلسه با بیان اینکه امسال بودجه از حساسیت بالایی برخودار بوده است ، گفت که در طول سال های بعد از انقلاب ، امسال کلیات بودجه در مجلس برای اولین بار تصویب نشده است .
وی با بیان اینکه در مسیرهای طی شده انقلاب شاهد افزایش وحشتناک بودجه های جاری بوده ایم ، افزود : 93.6دهم درصد بودجه کل کشور بودجه جاری است و این امر باعث شد تا مسئولین در عرصه میدانی نتوانند کار عملیاتی انجام دهند و در خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه شوید .
رضیان با اشاره به اینکه نرم جهانی آن است تا 40 درصد بودجه جاری و 60 درصد بودجه عمرانی باشد ، افزود : اگر چه درآمد ما با دیگر کشورها هیچ تفاوتی ندارد و ما به اندازه کشورهای پیشرفته درآمد داریم اما شرایط کشورما به طوری است که ایران تقریبا 94 درصد با بودجه جاری مواجه است .
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس دهم همچنین بابیان اینکه امسال 12 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستائی در کشور نظر گرفته شده است ، بیان کرد : از فرماندار این شهرستان می خواهم تا با مدیریت درست در راستای مشکل اشتغال زایی جوانان که دغدغه اصلی آنان است تلاش کند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتسشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.