نائب رئیس شواری شهر ساری گفت:پرداخت به موقع عوارض در رونق ساخت و ساز موثر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سیدمسعود مدینه درچهاردهمین جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به اقدامات شهرداری در برف اخیر به عقد تفاهمنامه با بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد و اظهار داشت: این تفاهمنامه نویدبخش خوبی برای مدیریت شهری خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم مدیران پارلمان شهری هستند افزود: تاکنون 400 نخبه در شهر ساری شناسایی شدند و این امر نویدبخشی بسیاری از تصمیمات و اقدامات خوب در حوزه مدیریت شهری خواهد بود.

رئیس شواری اسلامی شهر ساری با اشاره به لایحه عوارض گفت: این لایحه باید سالانه به تصویب شورا برسد و برای اجرا در اختیار شهرداری قرار گیرد و این لایحه از سوی شورا در حال بررسی است.

وی به انباشت سرمایه در پروژه ها اشاره و خواستار تسریع در تکمیل پروژه ها شد و گفت: خوشبختانه لایحه عوارض از سوی شورا در حال بررسی است.

مدینه پرداخت عوارض و دیون را در رونق ساخت و ساز شهری بسیار مهم برشمرد از بدهی 250 میلیارد تومانی شهرداری ساری خبر داد.

وی ادامه داد:با اتخاذ تمهیدات لازم مقرر شداین میزان بدهی تا مهرماه سال آینده تسویه خواهد شد.

مدینه خواهان بهبود وضعیت عبور و مرور در شهر شد و گفت: احداث زیرگذر هلال احمر بسیاری از گره های ترافیکی را در شهر حل خواهد کرد و این پروژه از طرح های مهم به شمار می رود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری مهلت قانونی برای تصویب لایحه عوارض را ۱۵ بهمن بیان کرد و گفت: برخی از موضوعات لایحه عوارض قطعی شده است و موارد اصلاحی نیز در کمیسیون تلفیقی در حال بررسی است.

سعید نجاریان عصر امروز با بیان اینکه سیاست شورا این است که در سال 97 افزایش در زمینه بهای خدمات شهری نداشته باشیم اظهار داشت: در برخی موارد نیز شاهد کاهش تعرفه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ساخت و ساز شهرفروشی نباید صورت گیرد افزود: نسبت به کسانی که طبق پروانه اقدام به ساخت و ساز می کنند حمایت هایی صورت می گیرد و جرایم سختی برای با ساخت و ساز غیرمجاز صورت می گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه عوارض کسب و پیشیه در لایحه بودجه 97 افزایش نمی یابد گفت: در زمینه عوارض ارزش افزوده نیز نظر شورا این است که افزایش ضریب نداشته باشیم و سیاست های تشویقی سال های قبل دوباره اعمال می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.