به گزارش روابط عمومی خبرگزاری خبرانلاین  استان مازندران مهندس عبداله بهادری در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی تبعات ناشی از تصادفات و تلفات جاده ای را در جامعه بسیار فاجع انگیز برشمرد و تصریح نمود: باید با بررسی همه جوانب و دسترسی به اطلاعات درست از شرایط موجود در جهت افزایش ایمنی محورها گام برداریم.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران آموزش و فرهنگ سازی را از جمله عوامل موثر در جهت کاهش تصادفات نام برد و خاطر نشان ساخت : همه باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق گامی به سوی ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم.
عبداله بهادری ضمن تاکید بر نقش اقدامات ایمنی سازی در کاهش تصادفات رانندگی خاطر نشان ساخت : فعالیت های گسترده ای در زمینه ایمن سازی در محورهای ارتباطی استان در دست انجام می باشد.
وی در ادامه خواستار بسیج همگانی جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده ای از سوی تمامی اقشار جامعه و مسئولین امر شد عنوان نمود : هریک ازما باید در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین و مقررات بکوشیم.
در این جلسه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به خط کشی و تکمیل علائم ایمنی محورهای ارتباطی استان اقدام نماید . همچنین مقرر شد در کلیه تصادفات اعم از شهری و برون شهری ( GPS ) دقیق نقطه تصادف در کروکی منظور گردد.
تکمیل تقاطع غیرهمسطح میدان جانبازان قائم شهر تا پایان بهمن ماه ، آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راهی جویبار بعد از 15 فروردین 97 ، مسدود نمودن راه دسترسی معادن شن و ماسه فاقد مجوز و روان سازی ترافیک کمربندی فریدونکنار از جمله مواردی بودند که در این نشست بر انجام آن تاکید لازم صورت پذیرفت .
گفتنی است در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان علاوه بر معاون عمرانی استاندار و مهندس بهادری ، جانشین فرماندهی پلیس راه استان ، دبیر شورای ترافیک استانداری ، فوریت های پزشکی استان ، مدیرکل امور روستایی ، مدیرکل استاندارد ، سرپرست حمل و نقل ترکیبی و کلیه اعضای کمیسیون همچون پزشکی قانونی ،منابع طبیعی، اورژانس و جمع دیگر از مسؤلین راه و شهرسازی استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 850444
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.