به گزارش خبرنگارایرنا، ساروی ها درصورت برد دردیدارخانگی هفته بیست ویکم برابرشمس تهران که پنجشنبه هفته جاری درسالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می شود با خیال راحت پا به بازی آخر برابر بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها می گذارند.
ساری 21 ( شهید دوامی) هم اکنون با 17 امتیاز در رده یازدهم رقابت های لیگ برتر قرار دارد و تیم شمس تهران نیز با همین تعداد بازی ولی داشتن 7 برد در رده هشتم قرار دارد و با باخت برابر ساری 21 و برد هاوش گنبد این تیم گنبدی هاست که به مرحله پلی آف می رود.
**دیدارحساس هفته 21 برای تهران و ساری
دیدارهفته بیست و یکم اگرچه در خانه برای ساروی ها و برابر حدود 6 هزارتماشاگر متعصب و وفادار برگزارمی شود، ولی جاطلبی نوجوانان ملی پوش در تیم شمس تهران که آنها را تا لبه مرز قرارگیری در بین 8 تیم صعود کننده به مرحله پلی آف والیبال لیگ برتر رساند، این دیدار را نه تنها برای 2 تیم رقیب که برای تیم های قعرنشین دیگر از جمله شهرداری ارومیه نیز حساس کرد.
بردی که هر2 تیم از این دیدار به شدت به آن نیاز دارند، باعث می شود تا حساسیت این بازی را به گونه ای افزایش دهد که احتمال بروز هر مشکلی می رود و به نظر می رسد ، فدراسیون والیبال به خصوص سازمان لیگ باید از داورانی استفاده کند که قدرت مدیریت این دیدار حساس را داشته باشند.
شمس تهران در صورت برد در هفته بیست و یکم برابر ساری 21 در مرکز مازندران به جمع هشت تیم حاضر در مرحله پلی آف می رود و ساروی ها نیز تنها در صورت برد در این دیدار ماندنشان در لیگ برتر قطعی می شود، چرا که این تیم توان برد برابر بانک سرمایه که بازیکنان اصلی تیم ملی بزرگسالان را در اختیار دارد، با احتمال بسیار ضعیف قابل پیش بینی است.
سرمربی ساری 21 گفت که بازی برابر شمس تهران در ساری برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و فقط با برد دراین دیدارمی توانیم به طور قطعی خود را برای سال بعد نیز لیگ برتری بدانیم.
بهزاد محمودی درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : اگرچه دیدار پایانی ما در رقابت های والیبال لیگ برتر با بانک سرمایه در تهران است، ولی برد در آن دیدار که اکثر بازیکنان تیم ملی در آن حضور دارند برای ما حتی غیر قابل تصور است.
وی اضافه کرد : با این روند ما باید هرچه در توان داریم در دیدار روز پنجشنبه در برابر شمس تهران جمع کنیم تا بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم و با حمایت تماشاگران و مسوولان از تیم ، برد ما در این دیدار غیر قابل تصور نخواهد بود.
دیدار رفت 2 تیم در تهران به سود ساری 21 خاتمه یافت.
** بی انگیزگی بازیکنان ساری
سرمربی ساری 21 می گوید که بازیکنان ما در حالی به پایان رقابت های لیگ نزدیک می شوند تاکنون کمتر از 7 درصد از دستمزدشان را با احتساب چکی که هنوز نقد نشده، دریافت کردند و انگیزه آنها برای بازی خیلی کم است.
محمودی افزود : به نظر می رسد در چنین وضعیتی باید مسوولان استانی به خصوص شهری که در ابتدای فصل وعده های مالی دادند و به دلایلی تاکنون این وعده ها محقق نشده، باید پا به میدان بگذارند و با قطعی کردن کمک ها به تیم و بازیکنان انگیزه بازی بدهند.
مازندران 2 نماینده در والیبال لیگ برتر داردکه کاله آمل با 36 امتیاز در 20 بازی در رده پنجم جدول و ساری 21 با همین تعداد بازی و 17 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
گزارش : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.