به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار قائمشهر در این مراسم اجرای دقیق قانون و ضوابط جاری در ارتباط با شهرداری ، رعایت اخلاق و حقوق شهروندی را از مقوله های مهم برای موفقیت شهرداری اعلام کرد.
مهدی محمدی با بیان اینکه دکتر معین پور با موازین قانونی این سمت را برعهده گرفته است ، افزود :همه باید به شهردار در راستای شهری آباد کمک کنیم .
فرماندارقائمشهر همچنین به نیروی مازاد در شهرداری این شهرستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و 500 نیرو در این شهرداری مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد یک هزار نفر نیروی مازاد هستند.
محمدی با بیان اینکه این تعداد نیروی مازاد در شهرداری و تامین حقوق آنان مصیبت است ، افزود: باتوجه به آنکه منابع درآمدی شهر محدود است بنابراین این امر نیازمند همدلی است.
شهردار قائمشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه اولین الویت بنده در حوزه عمرانی تکمیل پروژه روگذر میدان جانبازان است ، گفت : این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
بهمن معین پور دیگر کارهای اجرایی در دست اقدام این شهرستان را اجرای تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی ، زیر گذر دخانیات و معضل زباله حریم رودخانه تلار اعلام کرد .
وی با بیان اینکه معضل زباله حریم رودخانه تالار مهم ترین مشکل زیست محیطی در این شهرستان است ، تاکید کرد:باید در راستای حل معضل چندین ساله این شهرستان همت کنیم تا این مشکل هر چه سریع تر رفع شود.
در پایان این آءین دکتر بهمن معین پور به عنوان شهردار جدید قائمشهر معرفی و از زحمات حمیدرضا خنکدار ، سرپرست سابق این شهرداری قدردانی شد.
خبرنگار:مونا معینی کوچکسرایی **محسن حسن نیا
1899/7334
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.