محمود گودرزی روز سه شنبه پیش از دیدارتیمش درهفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال برابرسایپا تهران در ساری به خبرنگارایرنا گفت که کمیته انضباطی به دلیل آنچه که فحاشی تماشاگران تیمش دربازی برابر کاله آمل ( بازی عقب مانده هفته پانزدهم ) در سالن سید رسول حسینی اعلام شده، تماشاگرانشان را از تماشای یک بازی خانگی که برابرسایپا تهران است، محروم کرد.
وی اضافه کرد:درحالی کمیته انضباطی تیممان را یک جلسه از تماشای بازی به دلیل فحاشی محروم کرد که شروع کار از سوی تماشاگران کاله آمل بود و این تصمیم فدراسیون بدون توجه به تخطی تیم میهمان نوعی تضعیف بیشتر تیم ساری است.
شهرآورد والیبالی مازنی ها بازی عقب مانده هفته پانزدهم لیگ برتر که به دلیل ناآرامی از سوی شورای تامین لغو شده بود؛ یکشنبه اول بهمن ماه به میزبانی ساری 21 در سالن سید رسول حسینی برگزار شد.
این دیداردر دقیقه 50به دلیل برهم خوردن نظم بازی از سوی تماشاگران دو تیم، متوقف شده بود که پس از آن بار دیگر با اجازه داور وسط دیدار انجام شد و کاله 3 بر یک از سد ساری 21 گذشت.
مدیرعامل ساری 21 گفت که رای ناعادلانه فدراسیون والیبال بر علیه تیم ما پیش از این نیز سابقه داشته و بار دیگر این روند برای تیم ساری 21 که حامی قدرتمندی جز تماشاگران ندارد، تکرار شد.
گودرزی رای قبلی فدراسیون والیبال و سازمان لیگ بر علیه تیمش را مربوط به دیدار ساری 21 با رعد پدافند کاشان دانست که با وجود حضور تیمشان برای این دیداردر خانه میزبان، این بازی از سوی فدراسیون لغو ونتیجه 3 بر صفر به سود تیم کاشانی صادر شد.
وی اضافه کرد: ساری 21 درفصل جاری رقابت های والیبال لیگ برتر به دلیل کنارکشیدن سازمان عمران شهرداری ساری ازسوی بخش خصوصی هدایت می شود و این آراء فدراسیون باعث بی انگیزگی در حامیان مالی خصوصی می شود.
مدیرعامل ساری 21 افزود : تیم ما در شرایط بحران مالی و در آستانه سقوط به دسته یک قرار دارد و فدراسیون اگر آرایی نیز صادر می کند باید با درنظر گرفتن تمام شرایط از جمله قصور تماشاگران هر دو تیم باشد.
گودرزی اظهارداشت : اگرچه ما اعتراض خود را به این رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام کردیم، ولی تاخیر در رسیدگی به این اعتراض باعث می شود که برای ما ثمری در پی نداشته باشد.
تیم ساری 21 که از 18 بازی گذشته در لیگ برتر با 14 امتیاز در قعر جدول قرار دارد، فردا چهارشنبه چهارم بهمن ماه میزبان تیم رده دومی سایپا تهران است که در صورت باخت در این دیدار، روند سقوط این تیم ساروی به لیگ دسته یک تا حد زیادی تسریع می شود.
هم اکنون تیم های رعد کاشان در رده 12، ساری 21 در رده 11 و شهرداری ارومیه در رده دهم جدول 12 تیمی والیبال لیگ برتر باشگاه های مردان ایران قرار دارد که 2 تیم در پایان این رقابت ها که 5 هفته آن باقی است به دسته یک سقوط می کنند.
ساری 21 که پیش از این با عناوین سازمان عمران شهرداری و سارویه در لیگ برتر حضور داشت، دومین سال حضورش را در والیبال لیگ برتر تجربه می کند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده :محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.