دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: واگذاری 9 درصد از 27 درصد حق درمان سهم قانونی سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر،دبیر و هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران در شب ولایت حضرت زینب و روز پرستار با حضور در بیمارستان ولیعصر تامین اجتماعی قائم شهر و با تقدیم شاخه های گل از پرستاران این بیمارستان قدردانی کرد.

دریابیگی با بیان اینکه شغل پرستاری از مشاغل سخت و طاقت فرسا می باشد گفت: پرستاران با صبوری و کار و زحمت شبانه روزی در جهت مداوای بیماران در تلاش اند که بنده به نوبه خود و به نمایندگی از کارگران و بازنشستگان از این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی می نمایم.

رئیس کانون  بازنشستگان کارگران تامین اجتماعی  مازندران در ادامه این بازدید ضمن تشکر از زحمات مسئولین سازمان تامین اجتماعی به لحاظ حفظ و حراست علی رغم کم لطفی های دولت های گذشته و کنونی در عدم پرداخت بدهی 148 هزار میلیارد تومانی خود به سازمان تامین اجتماعی گفت: متاستفانه عدم پرداخت این مطالبات موجب پدید آمدن اشکالاتی در روند خدمت دهی به کارگران و بازنشستگان می شود.

عضو کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه پرستاران سربازان جبهه اول درمان و مداوای بیماران هستند گفت: درست است که روز پرستار در سالروز ولادت حضرت زینب نامگذاری شده است اما هروز باید روز پرستار باشد و از زحمات این قشر زحمتکش تقدیر و تجلیل شود.

دریابیگی در ادامه با انتقاد شدید از کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص تصویب واگذاری 9 درصد از 27 درصد حق درمان به وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: متاستفانه این مسئله از نظر شرعی،عرفی و قانونی دور از انصاف است و این به معنای خدشه وارد کردن به استقلال سازمان تامین اجتماعی است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با رای خیرخواهانه و دلسوزانه نمایندگان در صحن مجلس  این حق قانونی و شرعی به سازمان تامین اجتماعی باز گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.