به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های استقلال ساری و شهرداری رشت در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور روز دوشنبه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میهمان با نتیجه نزدیک 4بر 3 تیم بحران زده استقلال ساری را شکست داد و از جمع تیم های انتهای جدولی فاصله گرفت.
شاگردان نجمه مسلمی در تیم استقلال ساری که درنیم فصل دوم این مسابقات همچنان درحسرت پیروزی هستند، با وجود ارائه بازی قابل قبول ومیل به پیروزی، نیمه نخست را برابر میهمان مدعی خود به تساوی 2 بر2 دست یافتند.
بازیکنان جوان تیم استقلال ساری در نیمه دوم این دیدار نیز بهتر از میهمان رشتی خود ظاهر شدند، اما به علت بی دقتی در مدیریت بازی و نزدن ضربات هدفداربه سمت دروازه تیم رشت، درنهایت نتیجه را در روزی که شایسته پیروزی خانگی بودند، 4 بر3 باختند تا تیره روزی های نماینده مازندران ادامه دار شود.
تیم شهرداری رشت هم با کسب 3 امتیاز ارزشمند برابر استقلال ساری 16 امتیازی شد وبه رده نهم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.
استقلال ساری با قبول دوازدهمین شکست این فصل خود، همچنان با کسب 7 امتیاز درمکان یازدهم جدول 12 تیمی این رقابت ها باقی ماند.
تیم استقلال ساری تنها نماینده مازندران در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور است.
لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های ایران با حضور 12 تیم در حال برگزاری است وتیم پالایش نفت آبادان با کسب 46 امتیاز صدرنشین این مسابقات است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.