به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر ،سرهنگ "عبدالله رضوانی"فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر  در گفت و گو با خبرنگار مادربابلسر در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان عمده مواد مخدر، ‌ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از کسب خبر مبنی بر فعالیت شخصی معلوم الحال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بابلسر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر  افزود :ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی میدانی موفق به شناسائی یک باند افیونی و محل اختفاء و اسکان آنان شدند.

وی اظهار داشت : ماموران مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان با بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضائی در یک اقدام غافلگیرانه وارد مخفیگاه آنان شدند.

سرهنگ رضوانی در ادامه از دستگیری 2 نفر از عاملان و فروش مواد مخدر توسط ماموران خبر داد و گفت : در این عملیات مقدار 4280  گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ،یک دستگاه خودرو 207 و سه دستگاه گوشی تلفن همراه متهمین توقیف گردید.

او در همچنین افزود : متهمین پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام مسئول از مردم خواست : هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا نزدیکترین یگان انتظامی به اطلاع پلیس برسانند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 841253
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.