به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی روز چهارشنبه در مراسم ختم ' میلاد عنایتی ' افسر سوم دریابانی در قائمشهر افزود : قطعا باید سانحه نفتکش سانچی روشن شود و ملت ایران اسلامی حق دارند مطالبه داشته باشند.
وی با بیان اینکه این دریادلان سختی های زیادی را در دریا متحمل شده اند ، ادامه داد : این دریادلان سختی ها را برای پیشرفت اقتصاد و رونق اقتصادی کشورمان تحمل کرده اند که هم اکنون هم تراز با شهدا هستند و باید هر چه سریع تر مساله فوت آنان روشن شود.
معلمی با بیان اینکه میلاد عنایتی یکی از جوانان فداکار و خدمتگذار قائمشهری بود که گرفتار این حادثه شده است ، افزود : میلاد عنایتی و دیگر جوانان غیور این حادثه هم تراز با شهدای عرصه هشت سال دفاع مقدس ، شده اند .
وی تاکید کرد :معیارهای دینی ما این اقتضا را می کند که این آسیب های سخت که منجر به فوت شود ، همتراز با شهدای هشت سال دفاع مقدس باشد .
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه خانواده میلاد عنایتی تنها شما چشم انتظار جسد فرزند خود نیستید ، گفت که خانواده های زیادی هستند که چشم انتظار فرزند شهیدشان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده اند که همچنان به وطن بازنگشته است .
معلمی بیان کرد : شما هم اکنون شریک خانواده هشت سال دفاع مقدس هستید که امیدوارم خداوند به شما صبر عنایت فرماید.
مراسم ختم میلاد عنایتی افسر سوم نفتکش سانچی با حضور محسن هاشمی رفسنجانی ، مسئولین شهرستانی و مردم قائمشهر در مسجد رسول اکرم برگزار شد.
میلاد عنایتی افسر سوم کشتی نفتکش سانچی متولد 1368 از شهرستان قائمشهریکی از جانباختگان این واقع غمبار است که در ماموریت دریائی و در مسیر خدمت و اعتلای کشوراسلامی ایران ، جان عزیزش راتقدیم ملت و انقلاب اسلامی کرده است .
افسر سوم میلاد عنایتی از دانشجویان موفق و بورسیه شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران بوده که با تحصیلات عالیه درماموریت های مختلف دریائی برای سربلندی ایران اسلامی خدمات جهادگرانه داشته و سرانجام در راه پیشرفت و بهبود اقتصاد وسعادت مردم ، فدای کشور و نظام جمهوری اسلامی شده است.
از دریادل میلاد عنایتی ، یک فرزند پسر به یادگار مانده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.