به گزارش خبرنگار ایرنا، درآیین افتتاح این سالن ورزشی که توسط ' بزرگمهر دادگر' نیکوکار آملی وپدر امیررضا دادگر از دانش آموزان فقید با نیازهای ویژه آملی ساخته و تجهیز شده ، ' مجید قدمی' ، معاون وزیرآموزش وپرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیرکل آموزش وپرورش مازندران حضور داشتند.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور درآیین افتتاح این سالن ورزشی گفت: انجام کارهای خیر و عام المنفعه برای مردم در جامعه، نه تنها زمینه رشد و توسعه جامعه فراهم می کند بلکه سبب آسایش و آرامش روح و روان انسان می شود و راه ورود انسان به آخرت در مسیر بهشت قرار می گیرد.
مجید قدمی افزود : انفاق یکی از هنرهای ارزشمند و فاخر انسانی است که انسان مال خودش را با دستان خویش با هوشمندی در راه خیر و کمک به همنوعان و هموطنان خود هزینه می کند هزینه ای که بهترین ذخیره برای دنیا و آخرت انسان محسوب می شود.
وی اضافه کرد: یقینا همه ما انسان های مسلمان وظیفه شرعی و قانونی داریم در حد توان و بضاعت خویش برای همنوعان و جامعه خویش در راستای بهبود رفاه و آسایش بویژه در حوزه علم و تربیت تلاش و کوششی وافر داشته باشیم.
** تاکید جدی در ساخت سالن های ورزشی درکنار مدارس جدید
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد سالن های ورزشی برای بهره مندی دانش آموزان با نیازهای ویژه بسیارکم است، افزود: برای جبران این کمبودها، یکی از تاکیدهای جدی ودرخواست ما در ساخت مدارس جدید، پیش بینی سالن های ورزشی نیز بوده که بتوان از شرایط این سالن ها نیز دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز بهره مند شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم دراین مراسم گفت: که خیران حوزه مدرسه‌سازی از خود یادگاران ماندگاری به جای می‌گذارند که در دنیا و آخرت سراسر پر از نیکی و خیرات است.
سیدعلی قاسمی افزود : فعالیت در حوزه آموزش استثنایی بسیار سخت و سنگین است و مشقت فراوانی به همراه خود دارد، هیچ سرمایه‌ای با سرمایه تربیت یک ‌انسان قابل مقایسه نیست ، چرا که همه دانش‌آموزان به زندگی نیاز دارند و دانش‌آموزان با نیاز خاص نیز باید زندگی خوبی داشته باشند.
برای ساخت این سالن ورزشی با زیربنای حدود 300متر مربع توسط بزرگمهر دادگر نیکوکار آملی با اعتبار دو میلیارد و800میلیون ریال هزینه شده است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.