معاون استاندار مازندران گفت: مازندران بعد از استان تهران دومین رتبه را در حوزه زیرساخت فناوری های نوین به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، حسن خیریانپور در دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر اظهار کرد: استان مازندران به جهت موقعیت جغرافیایی دارای ظرفیت و پتانسیل بالقوه و بالقوه در ابعاد مختلف است و استان باید با برنامه ریزی دقیق از ظرفیت ها بهره مند شود تا مازندران کارکرد ملی و فراکشوری یابد.

وی ادامه داد:مازندران دارای زمین های حاصلخیز،موقعیت خاص استراتژیک،3فرودگاه و 3بندر فعال و همجواری با پایتخت از امتیازات آن است و با گردشگری و اقتصاد فعال و پویا می تواند به تراز کشوری و فراکشوری تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: مازندران در تولید 19محصول رتبه نخست در کشور دارد و در گردشگری،بوم گردی و صنایع دستی از توانمندی زیادی برخوردار است.

خیریانپور با بیان اینکه ایجاد دولت الکترونیک و هوشمندسازی یکی از برنامه های 8گانه دولت در رابطه با تحول نظام اداری است افزود: مازندران بعد از استان تهران دومین رتبه را در حوزه زیرساخت فناوری های نوین به خود اختصاص داد.

وی پیوند و ارتباط میان صاحبان قدرت را از برنامه های استاندار مازندران برشمرد و گفت: صاحبان قدرت سیاسی،صاحبان علم و دانش و صاحبان سرمایه و سرمایه گذاری باید در کنار هم قرار گیرند و برنامه ریزی های اصولی در راستای تسریع بخشیدن به روند توسعه انجام گیرد.

معاون استاندار مازندران گفت: دانشگاه ها باید در تولید و تجاری سازی علم و فعال سازی مراکز رشد در دانشگاه ها اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.