به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : عشق مردم به ولایت فقیه و ارزش های دینی در مقابله با فتنه اخیر برای همه جهانیان به نمایش گذاشته شد و شهروندان به رغم مشکلات معیشتی ، راهشان را از آشوب گران جدا کرده و در برابر ایادی آمریکا ایستادند.
وی گفت : عملکرد آشوب گران اخیر بدتر از داعشیان بود و آنان با آتش زدن قرآن و امامزاده ها ثابت کردند که با محوریت دین و وحدت اسلامی مخالفند و گرانی تنها یک بهانه است.
خطیب جمعه ساری افزود : در عدم صداقت آنان همین بس که شعار 'نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران' را سر می دادند اما پرچم ایران را پایین آورده و به آتش می کشاندند.
وی افزود : فتنه اخیر نقشه شیطانی مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بود و آنان قصد داشتند این آشوب را تا 22 بهمن و پس از آن سرنگونی نظام ادامه دهند اما مثل همیشه اراده مردم ولایی ایران اسلامی مانعشان شد.
امام جمعه ساری گفت : دین ستون خیمه امنیت کشور است و با وجود اقوام گوناگون و تفکرات مختلف، همگی زیر پرچم اسلام و ولایت فقیه زندگی می کنند و در مقابل شیطنت های آمریکا و همپیمانانش می ایستند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.