به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن اصغریان رستمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار افزود که این میزان اعتبار از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون به دهیاری ها پرداخت شده است.
وی تعداد روستاهای مازندران را سه هزار و 633 پارچه اعلام کرد و گفت که هفت هزار و 806 نفر در این روستاها عضو شوراهای اسلامی و 2 هزار و 132 هم به عنوان دهیار فعالیت دارند.
مدیرکل امور روستائی و شوراهای استانداری مازندران با اعلام اینکه 42.3 دهم درصد از جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند ، گفت که این رقم 16 درص بیشتر از میانگین کشوری است.
آمار جمعیت مازندران بر اساس نتایج آخرین سرشماری نفوس و مسکن حدود سه میلیون و 300 هزار نفر اعلام شد.
اصغریان رستمی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت روستاها برای رونق اقتصادی تاکید کرد و گفت : در شهرستان جویبار دستکم 47 قطعه آببندان به وسعت 2 هزار و 123 هکتار وجود دارد که می توان از این ظرفیت برای رونق اقتصادی روستاها استفاده کرد.
وی از دهیاران خواست تا از این ظرفیت ها برای اشتغال زایی نهایت استفاده را ببرند.
فرماندار جویبار هم در این جلسه از پرداخت 11 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به متقاضیان در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
رجبعلی وهابی گفت که تاکنون 142 نفر در بخش های صنعت و کشاورزی در این شهرستان برای دریافت تسهیلات بسته رونق تولید ثبت نام کرده اند که از این تعداد 14 طرح موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.