به گزارش خبرنگارایرنا،تیم فوتبال خونه به خونه بابل که با سرمایه گذاری برادران حسن زاده از متمولین این خطه شمال کشور در رقابت های فوتبال حضور دارد در سه سال اخیر در نیم فصل دوم با مساله تعویض سرمربیان روبرو بوده است.
** تغییر6 سرمربی در3 فصل
* سال 94
اکبر میثاقیان در نیم فصل دوم با وجود نتیجه خوب و قرارگیری دربین چهار تیم اول به دلیل نامعلومی جای خود را به حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس داد که این سرمربی نیز تا پایان فصل نتوانست دوام آورد و استعفا کرد و جایش را به حسین رحمانی سرمربی بومی این تیم داد.
* سال 95
در این سال مدیران خونه به خونه که سودای لیگ برتری داشتن با 'علی مرزبان' سرمربی موفقی که در کارنامه اش رساندن پیکان تهران( فصل 94) به لیگ برتررا داشت، با سرو صدای و دستمزد بالا به خدمت گرفتند که به یکباره در نیم فصل دوم این سرمربی نیز به دلیل نامعلومی جایش را به نادر دست نشان دیگر مربی قائمشهری داد.
* سال 96
مسوولان تیم خونه به خونه در سال جاری نیز درحالی که انتظار می رفت با 'نادر دست نشان' و سرمربی قائمشهری برای این فصل به توافق برسند، با چندین واسطه موفق شدند تا جوادنکونام کاپیتان اسبق تیم ملی واستقلال تهران را به خدمت بگیرند و این سرمربی نیز پیش از پایان نیم فصل با وجود قهر از تیم بار دیگر برگشت و حالا یکباردیگردر نیم فصل دوم پس از باخت در نخستین دیدار نیم فصل دوم برابر مس رفسنجان و بهانه مشکل مالی باشگاه اسب رفتن را زین کرد.
به نظرمی رسد حواشی خودساخته همچنان دست از سراین تیم متمول بر نمی دارد و بازی کوچ سرمربیان خونه به خونه در نیم فصل دوم بار دیگر تکرار شود تا این نماینده مازنی ها با وجود هزینه های گزاف نتواند به لیگ برتر برسد.
صرفنظر از صعود خونه به خونه به لیگ برتر، این تیم هم اکنون یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی جام حذفی است که امیدوار بود بتواند با برد در برابر استقلال اهواز یکی از تیم های پرمشکل لیگ برتری خود را به فینال جام حذفی برساند.
مالک خونه به خونه بابل با ابراز گله مندی از رفتن سرمربی تیمش گفت که خبر استعفای جواد نکونام را از یک برنامه پربیننده ورزشی رسانه ملی شنید و تاکنون استعفای رسمی به دست اش نرسید.
کانال اطلاع رسانی خونه به خونه بابل به نقل از حسن قاسم زاده نوشت دلیل رفتن سرمربی تیمش را وسوسه ای دانست که چند تیم لیگ برتری به دل نکونام انداختند و ابراز امیدواری کرد تا این اتفاق رخ ندهد.
حسن زاده در این گفت و گو پیشنهاد کرد تا سرمربی تیمش چنانچه قصد رفتن دارد، استعفای رسمی خود را به باشگاه ارسال کند تا مورد بررسی قرار گیرد.
مالک خونه به خونه که تیمش هفته آینده باید در برابر مس کرمان در بابل به میدان برود و شکست هفته گذشته را در برابر مس رفسنجان جبران کند، گفته که تاکنون با هیچ مربی برای مسوولیت فنی تیمش صحبتی نداشته است.
حسن زاده در مورد مشکلات مالی که بهانه ای برای رفتن نکونام اعلام شده هم گفت که تا پیش از بازی با مس رفسنجان تاخیر در پرداخت دستمزد داشتند که پیش از این دیدار معوقه بازیکنان پرداخت شد و مشکل مالی ندارند.
خونه به خونه بابل یکی از 2 نماینده مازنی ها در لیگ دسته یک جام آزادگان هم اکنون از 18 بازی با 29 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و نساجی قائمشهر با همین تعداد بازی و کسب 33 امتیاز در رده سوم قرار دارد و از این لیگ 2 تیم به لیگ برتر می روند.
گزارش : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.