به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این آئین ضمن قدردانی از خدمات چهارساله هادی خنجری فرماندار سابق شهرستان نور، علی شادمان را به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.
شادمان پیش از این به مدت 2 سال هدایت سکان فرمانداری شهرستان نوشهر درغرب مازندران را برعهده داشت و هادی خنجری فرماندار سابق شهرستان نور نیز با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری بهشهرانتخاب شد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این آئین گفت که امروز مسئولان شانی جز نوکری مردم در نظام اسلامی ندارند.
علیرضا یونسی افزود : کوبیدن بر طبل تفرقه و دوری از وحدت نتیجه ای جز توسعه نیافتگی ، بروز آسیب های اجتماعی و بیکاری در جامعه به همراه نخواهد داشت.
وی با اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیر در کشور گفت : دشمن سعی دارد با بهره گیری از همه ظرفیت ها بویژه در این فضای پیچیده فن آوری، میان مردم و نظام جمهوری اسلامی شکاف ایجاد کند.
وی ادامه داد : اما ایادی استکبار باید بداند که انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب به آرمان هایش پایبند باشد چرا که علاوه بر پشتیبانی قوی مردمی دارای رهبری مقتدر است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی مازندران با قدردانی از حافظان امنیت در این استان گفت : در وقایع اخیر مازندران جزو استان های سفید بود و خوشبختانه موردی از عوامل ضد امنیتی را در این منطقه شاهد نبودیم.
یونسی در ادامه با اشاره به برنامه های استانداری در زمینه توسعه همه جانبه استان گفت : داشتن نگاه دریا محور ، برند سازی و نیز ساماندهی زباله جزو برنامه های اولویت دار استاندار است که همه مسئولان بویژه فرمانداران باید در این حوزه پیشرو باشند.
شهرستان نور با جمعیتی دست کم 133 هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/7078/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.