به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن اصغریان رستمی روز چهارشنبه در جلسه شوراها و دهیاری ها که در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر برگزار شد ، افزود : اشتغال روستاها اعتبار آن از محل صندوق ذخیره ارزی تامین می شود که میزان اعتبار مازندران از این سهم بری به مبلغ 165 میلیارد تومان ابلاغ شده است.
مدیر کل امور روستائی و شوراهای استانداری مازندران با اعلام اینکه یکی از دغدغه های مهم دولت اشتغال زایی است ، گفت که درصدد هستیم تا اشتغال ملموس را در حوزه روستائی ایجاد کنیم .
اصغریان بابیان اینکه اشتغال کاذب مد نظر نیست ، افزود: بعد از اشتغال زایی ساز و کار نظارتی بر کارها ، طرحی شده تا نظارت کامل در جهت تحقق کارها انجام شود .
وی با اعلام اینکه یکی از مهم ترین الویت ما ارتقاء منزلت و جایگاه دهیاران است ، گفت : باید برای دستیابی به این اهداف تمرکز زدایی را سرلوحه کارمان قرار دهیم .
فرماندار شهرستان قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه ایجاد اشتغال الویت اول این شهرستان است ، افزود : باید در حوزه اشتغال زایی با برنامه جلو رفت.
مهدی محمدی با بیان اینکه افراد صاحب کار در روستاها را حمایت خواهیم کرد ، افزود : ما حاضریم برای پیش برد این کار ، کارشناسان خبره را به کارگاه افراد انتقال تا به آموزش روستاییان بپردازند .
استان مازندران بنابر امارها 3 میلیون و 280 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 45 درصد در روستاها زندگی می کنند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.