به گزارش خبرنگار ایرنا ، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای انقلابی ، ضمن محکوم کردن فرصت طلبی عده ای در بهره برداری از مطالبه گری مردم با ایجاد ناامنی و تخریب اموال عمومی ، از مردم خواسته اند تا راهشان را از فرصت طلبان جدا کنند.
شرکت کنندگان در این راهپیمائی شعار هائی مانند مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر فتنه گر و منافق سر دادند.
امام جمعه تنکابن هم در جمع راهپیمایان با محکوم کردن فرصت طلبی عده ای در ناآرامی های اخیر ، گفت : ملت بزرگ ایران اسلامی با حفظ آرامش و با درک و بصیرت واقعی وحدت همیشگی خود را به رخ معاندان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشند و اجازه قدرت نمایی به آنها را ندهند.
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر افزود : استکبار جهانی در ماههای اخیر که شکست های سختی را از جبهه مقاومت در سوریه و عراق متحمل شده بودند ، این بار تلاش کردند تا با عوامل خود فروخته خود در منطقه و داخل کشور ، دست به آشوب و هرج و مرج بزنند تا از این طریق بتوانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد کنند.
وی اظهار داشت : اتفاقات اخیر در روزهای گذشته نشان از دشمنی کینه توزانه استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران اسلامی است که در برابر زورگویان و زیاده خواهان جهان ایستاده است و ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرده است.
امام جمعه تنکابن گفت : هیچ حرکت باطلی بدون فریب انجام نمی شود و زمانی هم که فریب در میان آمد یقین داشته باشید که با فتنه رو به رو هستید ، زیرا یکی از ارکان اصلی فتنه ، فریب است.
وی افزود : انتقادات و اعتراضات مردم در حوزه اقتصادی به حق است و باید مقامات برای رفع آن بکوشند.
شهرستان 166 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.