به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان مرحله دوم این مسابقات و در رده سنی نونهالان دختر که با حضور هشت تیم عصر جمعه در سالن ورزشی حجاب شهر سرخرود از توابع شهرستان محمودآباد برگزار شد، تیم رستم کلا بهشهر با کسب بهترین عملکرد در صدرایستاد تا با کسب مقام نخست در مرحله قبلی درآستانه قهرمانی در این مسابقات قرار گیرد.
همچنین تیم های ستارگان بندپی بابل و هیات سرخرود محمودآباد در پایان مرحله دوم این مسابقات به ترتیب دوم وسوم شدند.
مرحله نخست این مسابقات ماه گذشته به میزبانی چالوس برگزار شده و تیم های رستمکلابهشهر، مصالح ساختمانی دیوج و ونوش نوشهر مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
مرحله سوم وپایانی این مسابقات اسفندماه برگزار می شود.
همچنین مرحله دوم مسابقات هندبال جام فجر جوانه ها در رده سنی نوجوانان دختر با حضور پنج تیم در در سالن شهرداری قائمشهر برگزار شد.
در این مرحله تیم های مصالح ساختمانی دیوج نوشهر صدرنشین شد و تیم های هیات هندبال قائمشهر و ستارگان بندپی بابل در رده های دوم وسوم قرار گرفتند.
نایب رییس هیات هندبال مازندران درامور بانوان گفت که مسابقات هندبال جام فجر جوانه ها در رده سنی نونهالان و نوجوانان در مجموع در سه مرحله برگزار می شود که تیم قهرمان در مجموع بازیهای این سه مرحله انتخاب خواهد شد.
مهری السادات مهدوی افزود: درمرحله نخست 8 تیم و در مرحله دوم این مسابقات 13 تیم شرکت کردند وبا توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود که در مرحله پایانی تعداد تیم های شرکت کننده در هر دو رده سنی نونهالان وجوانان افزایش یابد.
وی، برگزاری مسابقات هندبال جام فجر جوانه ها را در راستای پیشوانه سازی برای هندبال استان، همگانی کردن ، انگیزه در سطوح پایه و ارتقا سطح داوری استان بیان کرد وادامه داد : با برگزاری این مسابقات هم داورهای جوان درمیدان مسابقات محک جدی وقضاوت خواهند داشت، نسل جدیدی به داورهای استان اضافه خواهند شد و هم ایجاد انگیزه برای تیم های پایه و تلاش های بازیکنان و مربیان خواهد شد.
مهدوی اضافه کرد: درپایان این مسابقات تیم منتخب رده های سنی نونهالان ونوجوانان دخترمازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.