به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار این دو تیم عصر چهارشنبه در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد که در پایان میزبان با نتیجه 3 بر صفر ، همسایه شمالی خود را بدرقه کرد .
سرمربی تیم کاله مازندران پس از پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت که تیمش در بازی های برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور بازیهای تماشایی تر از نیم فصل نخست برابر حریفان به نمایش خواهد گذاشت.
بهروز عطایی افزود : ما هنوز کیفیت بهتری می توانیم در بازی های پیش رو داشته باشیم و عملکرد ما به مرور زمان بهتر از بازی های گذشته خواهد شد.
وی ادامه داد : لیگ امسال سخت است و بازی های دشواری را پیش رو داریم و در واقع همه بازی ها برای ما مانند یک فینال خواهد بود.
سرمربی کاله مازندران گفت : همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند ، اما ما تیم کاله هستیم و هدف ما این است که هم موفق شویم و هم یک والیبال دارای سیستم وتماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.
** برابر هاوش با برنامه بودیم
عطایی با بیان اینکه در پیروزی تیمش کاله مازندران برابر هاوش گنبد ، بازیکنانش با برنامه های کادر فنی بازی را اداره کردند و پیروز شدند ، افزود : البته تیم هاوش گنبد در ست نخست بازی ، فشار زیادی به تیم ما وارد کرد ، اما در ست های دوم وسوم بازیکنان ما جریان بازی را به نفع خودشان به پایان رساندند.
وی ادامه داد : از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم و از آنان به واسطه تلاشی که برای پیروزی داشتند، قدردانی می کنم.
کاله مازندران با کسب 3 امتیاز بازی خانگی هفته سیزدهم 23 امتیازی شد و جایگاه پنجمی خود را در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته سیزدهم حفظ کرد.
** روز والیبالی گنبدی ها نبود
سرمربی تیم هاوش گنبد هم در توجیه شکست تیمش به خبرنگار ایرنا گفت : ما تیم همیشگی خودمان نبودیم و امروز روز والیبالی هاوش نبود.
رامین بابایی افزود : بازیکنان ما نکاتی را که در طول تمرینات هفته گذشته با آنها کار کرده بودیم ، در این بازی متاسفانه انجام ندادند و نتوانستیم با برنامه عمل کنیم.
وی ادامه داد : البته جا دارد که به بازیکنان و کادر فنی تیم کاله تبریک بگویم ، چرا که آنها بازی خوبی را برابر ما انجام دادند و مستحقق پیروزی در این دیدار بودند.
سرمربی تیم هاوش گنبد گفت : باید قبول کنیم که کاله در این دیدار خوب بازی کرد و تیم ما را تحت فشار قرار داد.
بابایی با اعلام این که تیمش نسبت به صعود به مرحله حذفی لیگ برتر امیداور است ، افزود : بازی های زیادی را در گنبد میزبان حریفان خواهیم بود و با حمایت تماشاگران می توانیم امتیازهای از دست رفته را کسب کنیم.
تیم هاوش گنبد کاووس با قبول نهمین شکست این فصل خود در هفته سیزدهم در آمل با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.