رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش 15 درصدی وقوع انواع سرقت ها در استان در یک ماه گذشته خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ"ولی اله گنجیان مقدم" در تشریح این خبر گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه قرار دارند و اجرای ماموریت های متنوع نیروی انتظامی و رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری شده تا نقش کلانتری ها و پاسگاه ها پررنگ تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند .

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: با تلاش های صورت گرفته و کیفی سازی ماموریت کلانتری ها و پاسگاه ها شاهد تلاش های چشمگیری در ایجاد امنیت پایدار در حوزه های استحفاظی کلانتری ها و پاسگاه های استان بوده ایم .

وی از کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل در یک ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت:در طی این مدت بیش از85 درصد سرقت ها منجر به کشف شده است .

سرهنگ گنجیان با اشاره به این که در این مدت بیش از 10 هزار نفر به منظور دریافت خدمات انتظامی به کلانتری ها و پاسگاه های استان مراجعه کردند،تصریح کرد:ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی در کلانتری ها یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه است .

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران ، درخاتمه با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس از مراجعه بیش از 1700 نفر به دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری های استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی ، خانوادگی ، حقوقی و انتظامی از مهمترین ماموریت های دوایر مددکاری به شمار می رود .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.