مدیر شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر از ساخت 3 فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی و تعمیر 11 شناور طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، جمشید حاجی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات و معضلات کارگری شرکت در سال های گذشته اظهار کرد: با اجرای برنامه های هدف مند، توقیفات صدرا رفع و بدهی بانکی و مالیاتی و تمامی مطالبات بازنشستگان صدرا پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با بازاریابی تعمیراتی می توان کسب درآمد کرد ادامه داد: 25 فروند شناور از 42 فروند شناور بزرگ در دریای خزر مربوط به کشتی رانی دریای خزر است که از طریق تعاملات با صاحبان این شناورها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان سعی کردیم سهم بازار را بیافزاییم.

مدیر شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر بیان کرد: طی یک سال و نیم گذشته مدت زمان تعمیرات شناورها از بازه های زمانی 3 یا 4 ماهه به بازه های کمتر از 15 روز کاهش یافت و حتی صدرای بهشهر رکورد تعمیرات 9 روزه شناورها را به خود اختصاص داد.

حاجی زاده تصریح کرد: کشتی ها با هزینه و زمان کمتر در صدرا تعمیر می شوند؛ با ارائه خدمات بهتر این اعتماد به صدرا ایجاد شد.

وی بیان کرد: 9 فروند شناور از 42 فروند شناور دریای خزر شناورهای سنگین با طول 140 متر و وزن حدود 2800 تن هستند که همیشه در آذریابجان و روسیه تعمیر می شدند با تغییرات در سیستم بالابر ، تعمیر و نگهداری و ارتقای دانش فنی در این حوزه، اولین شناور از این تیپ شناورهای سنگین از آب گرفته شد و در شرکت صدرا بهشهر در حال تعمیر است.

مدیر شرکت کشتی سازی صدرا بهشهر گفت: صدرا با تعمیر این شناورهای سنگین توانست 20 درصد سهم بازار تعمیرات را افزایش دهد در نهایت از خروج ارز جلوگیری می شود و اشتغال پایدار را برای منطقه به دنبال دارد.

جمشید حاجی زاده از اشتغال مستقیم 200 نفر و اشتغال غیر مستقیم 100 نفر در صدرا خبر داد و گفت: در حال حاضر حقوق کارگران ، بیمه و مالیات به موقع پرداخت می شود.

وی از ساخت 3 فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی و تعمیر 11 شناور طی یک سال گذشته خبر داد و افزود: یک فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی برای بندر امیرآباد و یک فروند برای بندر نوشهر در سال گذشته ساخته شد، آخرین فروند بارج جمع آوری آلایندگی های نفتی برای بندرانزلی ساخته و دو ماه گذشته به این بندر تحویل داده شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.