مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: 33 اکیپ راهداری با امکانات و تجیهزات موجود در سطح محورهای کوهستانی و برفگیر استان مستقر شدند.

به گزارش ایلنا از ساری،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس احمد آفرین محمدزاده  به ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته ، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

وی یادآور شد: برنامه ریزی های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

مهندس آفرین محمدزاده اظهار داشت : در طول 10400 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی مازندران 22 راهدارخانه فعالیت کرده که 320 نفر از راهداران سخت کوش در قالب 33 اکیپ راهداری زمستانی و با 250 دستگاه ماشین آلات راهداری در 3700 کیلومتر از راههای برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت های راهداری زمستانی مشغول خواهند شد. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تجهیز راهدارخانه ها به وسایل و امکانات مورد نیاز ـ استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه را ضروری دانست و افزود : در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی اداره کل و فرهنگ سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان عزیز انشاءا... ما امسال شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.​

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.