به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران استاندار، توازن نسبی جمعیت در شهرها و روستاهای مازندران را یک امتیاز برای استان عنوان کرد و یاد آور شد: با اجرای برنامه های اثر بخش، مشارکت مردم در جشن های دهه پیروزی انقلاب افزون خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان، بر ضرورت اقدامات اجرایی جهادی برای رفع برخی محرومیت ها از چهره استان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: علیرغم همه فراز و نشیب ها و توطئه دشمنان قسم خورده نظام، انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی داشته است که باید در قالب برگزاری نمایشگاه های مختلف برای مردم به نمایش گذاشته شود تا لمس گردد.

اسلامی با بیان این که باید جریان تخریب باورها و باور ستیزی که از سوی دشمنان دنبال می شود را با اقدامات امید انگیز و تقویت باورها معکوس کنیم، افزود: هدف کسانی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی شایعه پراکنی می نمایند براندازی نظام است و سعی دارند با ناکارآمد جلوه دادن نظام، دلبستگان به انقلاب را مایوس کنند.

وی، با بیان این که برنامه های دهه فجر باید موجب تقویت باور و امید آفرینی شود، گفت: برگزاری این ستاد یک میثاق و تجدید عهد برای بیان آرمان ها و دستاوردهای انقلاب با ایمان راسخ است.

استاندار با اشاره به این که باید حقیقت ها را درست پردازش کنیم تا باور مردم لطمه نبیند، افزود: امید، زمینه ساز تحرک و پویایی است و نباید به دشمنان اجازه دهیم که امید ملت را سرکوب کنند و باید با ایمان راسخ و قاطع از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

اسلامی با تاکید بر این که شهرداران بخشی از میثاق خود با استاندار مازندران در خصوص زیباسازی معابر، پاکسازی سطح شهرها و رفع معضلات ترافیکی را تا دهه فجر امسال عملی نمایند، تصریح کرد: از ظرفیت مدارس، دانشگاه ها و هیئت های مذهبی در برگزاری جشن پیروزی انقلاب بهره گیری شود.

وی بر تشکیل کمیته تبلیغات فضای مجازی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان تاکید کرد و گفت: با طرح مسایل انقلاب برای جامعه دانش آموزی باید به آنان فرصت تفکر و تامل بخشید و در راستای تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی تلاش نمود.

در آغاز این جلسه حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اعلام این که 300 کمیته تخصصی استانی، شهرستانی و بخش ها، برگزاری برنامه های جشن دهه فجر امسال را بعهده دارند، عنوان کرد: پیش بینی می شود بیش از 14 هزار برنامه در ایام الله دهه فجر امسال در سراسر استان اجرا شود.

گفتنی است، در ادامه مسئولین کمیته های مختلف این ستاد به ارایه نقطه نظرات و برنامه های خود در این راستا پرداختند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 821571
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.