محمد اسلامی عصر شنبه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان که در دادگستری مازندران برگزار شد، حفظ محیط زیست را تکلیف شرعی دانست و گفت : اراضی شمال موهبت الهی است که نمونه آن در هیچ جای کشور و یا حتی دنیا وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه برای توسعه مازندران باید از اراضی ناب حفاظت کنیم افزود : طرح های هادی روستایی واقع بینانه نیست و برای رشد و توسعه روستا باید فکری اساسی کرد.
استاندار مازندران قانونگرایی و قانونمندی را از جلوه های توسعه یافتگی دانست و گفت : کشور ما از 2 نعمت قانون و ظرفیت قدرت 'رهبری' برخوردار است که همه باید به قانون و تدبیر مقام معظم رهبری پایبند باشیم .
اسلامی با اشاره به اینکه قوانین و مقررات برای عملکرد دقیق ، شفاف و مسدود کردن مسیر فساد است اظهار کرد : امروز سلامت محیط اداری به مراقبت و حفاظت نیاز دارد .
وی اظهار کرد : با توجه به قوانین و ضوابط برای برون رفت از مشکلات فکر اساسی شود و سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید باید عملیاتی و اجرایی شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه سلامت اداری با مدیریت هوشیار و قاطع محقق می شود ، افزود : در این راه باید با دست اندازی به بیت المال و فرار مالیاتی برخورد قاطع شود تا حقوق بیت المال وصول گردد.
وی خواستار برخورد قاطع با سودجویان و زمین خواران شد و گفت : جمهوری اسلامی برای عزت ، سعادت و آسایش مردم است و قانون مندی باید محور همه فعالیت های دستگاه ها باشد.
استان مازندران حدود 24هزار کیلو مترمربع وسعت دارد و 338کیلومتر از سواحل خزر در اختیار این استان است.
بنابر امارها در دولت تدبیر وامید 38 کیلومتر از حریم دریا در حوزه استحفاظی استان مازندران آزادسازی شد.
خبرنگار : رضا غلامی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.